اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور مالیاتی گلستان خبر داد

تسلیم اظهارنامه مالیاتی 75 درصد از فعالان اقتصادی گلستان

مدیرکل امور مالیاتی استان گلستان با بیان اینکه تاکنون 78 هزار اظهارنامه مالیاتی از سوی این اداره‌کل دریافت شده است، گفت: در حال حاضر نزدیک به 75 درصد از فعالان اقتصادی گلستان نسبت به تسلیم اظهارنامه‎های مالیاتی خود اقدام کرده‌اند.

تسلیم اظهارنامه مالیاتی 75 درصد از فعالان اقتصادی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عمران طیبی عصر امروز در جمع فعالان اقتصادی گلستان اظهار داشت: کسانی که اظهارنامه مالیاتی را تسلیم اداره‌کل امور اقتصادی استان کنند، مشمول معافیت و تقسیط مالیات خواهند شد.

وی با بیان اینکه آخرین فرصت تکمیل اظهارنامه‎های مالیاتی تا پایان 31 تیرماه سال‌جاری خواهد بود، تصریح کرد: از فعالان اقتصادی استان انتظار داریم تا هرچه زودتر نسبت به تسلیم اظهارنامه‎های مالیاتی خود اقدام کنند. 

تسلیم 104 هزار اظهارنامه مالیاتی در سال 1391

مدیرکل امور مالیاتی گلستان در خصوص مراجعه فعالان اقتصادی برای تکمیل اظهارنامه مالیاتی، خاطرنشان کرد: فعالان اقتصادی در فرصت باقیمانده می‎توانند به ادارات امور مالیاتی در سطح استان، باجه‎های پستی، دفاتر خدمات پستی و کافی‎نت‎ها مراجعه و نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی اقدام کنند.

به گفته طیبی؛ سال گذشته 104 هزار اظهارنامه مالیاتی از سوی فعالان اقتصادی توسط اداره‌کل امور اقتصادی استان دریافت شد و در سال‌جاری این میزان تاکنون 78 هزار اظهارنامه مالیاتی است.

وی خطاب به فعالان اقتصادی گلستان تأکید کرد: فعالان اقتصادی باید نسبت به تکمیل و ارائه آن به اداره‌کل امور اقتصادی اقدام کنند؛ در غیر اینصورت مشمول برخورداری از معافیت‎ها و مزایای قانونی نخواهند شد. 

تسلیم اظهارنامه مالیاتی تا ساعت 19 دوشنبه 31 تیرماه پیش‎بینی شد

مدیرکل امور مالیاتی گلستان در خصوص تسهیلات در نظر گرفته شده برای فعالان اقتصادی برای استفاده از این طرح نیز گفت: فرصت استفاده از این مزیت از ساعت 19 امشب تا ساعت 21 دوشنبه 31 تیرماه خواهد بود و ادارات امور مالیاتی در سراسر استان این آمادگی را دارند تا اظهارنامه مودیان را دریافت کنند.

انتهای پیام/83001/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول