اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور مالیاتی گلستان خبر داد

دریافت بیش از 86 هزار فقره اظهارنامه مالیاتی در گلستان/ ساعت 24 پایان تسلیم اظهارنامه

مدیرکل امور مالیاتی گلستان از دریافت 86 هزار و 283 فقره اظهارنامه مالیاتی در استان خبر داد.

دریافت بیش از 86 هزار فقره اظهارنامه مالیاتی در گلستان/ ساعت 24 پایان تسلیم اظهارنامه

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عمران امشب در جمع خبرنگاران گلستان اظهار داشت: تاکنون در بخش اشخاص حقیقی و حقوقی 45 هزار و 783 فقره اظهارنامه مالیاتی و در بخش مشاغل، املاک و اتومبیل 40 هزار و 500 فقره اظهارنامه مالیاتی دریافت شده است.

وی با تأکید بر اینکه مهلت تسلیم اظهارنامه‎های مالیاتی قابل تمدید نیست، متذکر شد: امشب آخرین مهلت برای ارائه اظهارنامه مالیاتی است و برخورداری از معافیت مالیاتی فقط مشمول مودیانی می‎شود که نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی خود اقدام کنند. 

مدیرکل امور مالیاتی گلستان در خصوص مودیانی که نمی‎توانند به صورت الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی خود را تسلیم کنند، افزود: براساس هماهنگی‎هایی که با اداره‌کل پست استان صورت گرفته است، مودیان در شهرستان‎های گرگان و گنبدکاووس می‎توانند تا ساعت 24 به دفاتر پستی مراجعه و اظهارنامه مالیاتی خود را تسلیم کنند و دریافت اظهارنامه تا مهلت پیش‎بینی شده، حکم قانونی دارد و قابل پذیرش است.

طیبی خطاب به مودیانی که نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی در مهلت قانونی اقدام نکنند، اذعان کرد: این دسته از مودیان نمی‎توانند از معافیت و مزایای قانونی برخوردار شوند بلکه مشمول پرداخت جرایمی می‎شوند که غیرقابل بخشش خواهد بود.

وی با بیان اینکه آخرین فرصت تکمیل اظهارنامه‎های مالیاتی تا پایان ساعت 24 امشب 31 تیرماه است، تصریح کرد: از فعالان اقتصادی استان انتظار داریم هرچه زودتر نسبت به تسلیم اظهارنامه‎های مالیاتی خود اقدام کنند.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان خاطرنشان کرد: در سال گذشته 104 هزار اظهارنامه مالیاتی از سوی فعالان اقتصادی توسط اداره‌کل امور اقتصادی استان دریافت شد.

انتهای پیام/83001/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول