اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره امور مالیاتی خلخال:

2500 برگ اظهارنامه مالیاتی از طرف مودیان تسلیم شده است

رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان خلخال گفت: بیش از 2 هزار و 500 برگ اظهارنامه مالیاتی از سوی مودیان به اداره امور مالیاتی خلخال تسلیم شده است.

2500 برگ اظهارنامه مالیاتی از طرف مودیان تسلیم شده است

حسن یونسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: 31 تیر ماه  آخرین مهلت برای تسلیم اظهارنامه مالیاتی از سوی مودیان است و بیش از 2 هزار و 500 برگ اظهار‌نامه از سوی مودیان تسلیم اداره امور مالیاتی شده و در سامانه ثبت شده است.

وی عنوان کرد: کلیه صاحبان مشاغل صنفی مکلف به تسلیم اظهار‌نامه هستند و این مهلت تا ساعت 21 امروز ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان خلخال یادآور شد: در هفته آخر تیر ماه اداره امور مالیاتی خلخال روزهای پرکاری داشته و این امر در راستای خدمات‌دهی به شهروندان خلخالی در حوزه مالیات بوده است.

یونسی در خصوص نوع مالیات‌ها گفت: در اظهار‌نامه‌های اشخاص مالیات بر مشاغل، اشخاص حقیقی، شرکت‌ها ، اشخاص حقوقی، اجاره املاک و مستغلات تعریف شده است.

این مسئول تاکید کرد: تسلیم اظهار‌نامه مالیاتی خودرو و در دفاتر پیشخوان دولت و اداره پست شهرستان خلخال در حال انجام است.

رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان خلخال بیان داشت: تا صبح امروز بیش از 2 هزار و 500 اظهار نامه در سامانه مرتبط ثبت شده و انتظار می‌رود که این رقم تا پایان روز کاری امروز و ساعات تعریف شده برای حضور مودیان برای تسلیم اظهار‌نامه‌ها به 3 هزار اظهار‌نامه در شهر خلخال خواهد رسید.

یونسی گفت: در صورت مراجعه به موقع و تسلیم اظهار‌نامه از سوی واحدهای صنفی و بازاریان و سایر اهالی، مراجعه‌کنندگان به اداره امور مالیاتی و تسلیم اظهار‌نامه معاف از مالیات خواهند شد.

وی افزود: شهروندان خلخالی تسلیم اظهار‌نامه را به آخرین ساعات واگذار نکرده و در ساعت‌های اولیه مراجعه کنند زیرا این زمان تمدید نخواهد شد.

رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان خلخال در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل یادآور شد: تمامی اظهار‌نامه‌های مالیاتی از امسال به صورت ثبت نام اینترنتی و الکترونیکی است که با هدف سرعت‌بخشی و ساماندهی به حضور مراجعه‌کنندگان در حال انجام است.

انتهای پیام/62008/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول