اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

مردم ایران با مقایسه انقلاب‌های منطقه قدر انقلاب اسلامی را بدانند

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: امید است مردم ایران با مقایسه انقلاب‌های منطقه قدر انقلاب اسلامی را بدانند زیرا انقلاب اسلامی به عنوان دانشگاه بیداری اسلامی است و به دنیای اسلام درس بیداری می‌دهد.

مردم ایران با مقایسه انقلاب‌های منطقه قدر انقلاب اسلامی را بدانند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام نقی باقری صبح امروز پس از اقامه نماز عید فطر شاهین‌دژ، اظهار داشت: به مردم ولایت‌مدار و روزه‌دار توصیه می‌شود در ماه مبارک رمضان اندوخته‌هایی را که پس‌انداز کرده‌اند به نحو احسن از این اندوخته‌ها نگه‌داری کرده و عبادت الهی، تامل در آیات الهی و حضور در مکان‌های مقدس مساجد را تا سال آینده حفظ کنند.

وی افزود: یک ماه مسلمانان پس‌انداز کرده‌اند که باید از آن تا ماه مبارک رمضان سال آینده محافظت کنند و در نامه اعمال خود به ثبت برسانند.

باقری عنوان کرد: به فرمایش رسول اکرم (ص) در مورد مومنان و اعمالشان مفلس کسی نیست که درهم و دینار نداشته باشد بلکه مفلس کسی است که در روز قیامت عمل صالحی برای عرضه نداشته باشد.

وی افزود: اگر به اعمال نیک خود بها دهیم و آن‌ها را قدر بدانیم موفق خواهیم شد و گرنه در روز قیامت مفلس باقی می‌مانیم.

باقری با تاکید بر اینکه زکات فطره از واجبات است، یادآور شد: پرداخت فطره به شکرانه نعمتی است که خداوند به انسان عطا فرموده و کسانی که از فیوضات ماه مبارک رمضان برخوردار شده‌اند به میمنت سلامتی آن را پرداخت می‌کنند.

امام جمعه شاهین‌دژ فطره را حق‌الناس عنوان کرد و گفت: فطره حق فقرا و مستمندان است که پرداخت آن به عهده ما است.

وی با اشاره به تحولات منطقه، ادامه داد: در رابطه با تحولات منطقه علی الخصوص رفت و آمد مکرر سران آمریکا به مصر مورد توجه است که مردم مصر نیز به خوبی متوجه شدند که می‌خواهند انقلابشان را مصادره کنند و به انقلاب آن‌ها خدشه وارد کنند و انقلاب آ‌ن‌ها را از انقلاب دموکراسی به انقلاب شیطانی و طاغوتی تبدیل کنند.

باقری تصریح کرد: امید است مردم ایران با مقایسه انقلاب‌های منطقه قدر انقلاب اسلامی را بدانند به طوری که انقلاب اسلامی به عنوان دانشگاه بیداری اسلامی است و به دنیای اسلام درس بیداری می‌دهد و این در سایه ولایت فقیه بوده که مملکت را مدیریت می‌کند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران انقلاب ناب بوده به طوری که در طول 34 سال هیچ ابرقدرتی نتوانست به انقلابمان خدشه وارد کند و انقلاب اسلامی به برکت رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری پرچم عزت و افتخار را در طول این 34 سال بر دست گرفته است.

انتهای پیام/61005/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول