اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دفتر امام جمعه اردبیل اعلام کرد

اقامه نماز عید فطر فردا ساعت 6.45 دقیقه در اردبیل

دفتر امام جمعه اردبیل اعلام کرد: مراسم نماز عید فطر فردا بعد از اقامه نماز صبح از ساعت 6.45 دقیقه آغاز می‌شود.

اقامه نماز عید فطر فردا ساعت 6.45 دقیقه در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل در این اطلاعیه که عصر امروز صادر شد، آمده است: از ساعت پنج صبح درب مصلای بزرگ امام خمینی اردبیل و مسجد میرزا علی‌اکبر به روی نمازگزاران باز می‌باشد و نماز صبح به امامت حجت‌الاسلام سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اقامه شده سپس از ساعت 6.45 دقیقه شاهد اقامه نماز عید فطر در مصلای اردبیل، مسجد میرزا علی‌اکبر و خیابان‌های اطراف می‌باشیم.

بر همین اساس در فاصله برپایی نماز صبح تا نماز عید فطر شاهد قرائت دعای ندبه، استغفار و استغاثه مؤمنان می‌باشیم که بعد از یک ماه روزه‌داری در یوم‌الجایزه هدیه‌ای گرانبها از رب جلیل می‌گیرند.

در اطلاعیه دعوت مردم برای حضور در نماز عید فطر از نمازگزاران خواسته شده تا مهر و زیرانداز با خود به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز از آن استفاده کنند.

شرکت اتوبوسرانی اردبیل و حومه نیز اعلام کرد بیش از 50 دستگاه اتوبوس کار حمل و نقل درون شهری نمازگزاران عید فطر را انجام می‌دهند به طوریکه اتوبوس‌های این شرکت از ساعت پنج صبح در مسیرهای مختلف شهر به ویژه شهرک‌ها نمازگزاران مؤمن را به مصلای اردبیل منتقل کرده و از ساعت هشت صبح نیز اقدام به برگشت آنها می‌کنند.

با توجه به تقارن نماز عید فطر با روز جمعه این هفته نماز جمعه برگزار نمی‌شود.

اما در دیگر شهرها نیز نماز شکوهمند عید فطر با حضور مؤمنان و خداجویان شرکت کرده در ضیافت الهی با شکوه و عظمت خاص برگزار می‌شود.

نماز عید فطر شهرستان پارس‌آباد از ساعت هشت صبح در مصلای این شهر، در بیله‌سوار از ساعت هفت صبح در فلکه شهرداری، در نیر از ساعت هشت صبح در مجموعه ورزشی شهید صوابی و در نمین از ساعت هشت صبح در میدان شهدا اقامه می‌شود.

نماز عید فطر به شکل متمرکز در گرمی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه شهرستان گرمی از برگزاری متمرکز نماز عید سعید فطر در گرمی خبر داد.

حجت‌الاسلام یدالله صفری گفت: نماز عید فطر همچون سال‌های گذشته به صورت متمرکز در فضای آزاد شهر گرمی برگزار می‌شود.

وی برگزاری متمرکز این فریضه را نشانه وحدت و عطوفت مسلمانان نسبت به یکدیگر توصیف کرد و افزود: در این زمینه هیئت امنای مساجد و محلات باید یاریگر ما باشند.

انتهای پیام/62007/ط/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول