اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمع کثیری از مردم مؤمن شهرستان ری

نماز عید سعید فطر در مجموعه فرهنگی ورزشی جانبازان اقامه می‌شود

نماز عید سعید فطر با حضور جمع کثیری از مردم مؤمن شهرستان ری در مجموعه فرهنگی ورزشی جانبازان اقامه می‌شود.

نماز عید سعید فطر در مجموعه فرهنگی ورزشی جانبازان اقامه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران؛ نماز عید سعید فطر با حضور پرشور مردم مؤمن، متدین و ولایی شهرستان ری در مجموعه فرهنگی ورزشی قمر بنی‌هاشم (ع) برگزار می‌شود.

دبیر ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر محله‌های منصور‌آباد، شهادت و دولت‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با این مراسم عنوان کرد:‌ ستاد مردمی برگزاری نماز عید سعید فطر محله‌های منصورآباد، شهادت و دولت‌آباد شهرستان ری با هدف همدلی و یکپارچگی بین امت حزب‌الله و ولایی این منطقه به طور یکپارچه و متحد نماز عید سعید فطر را در مجموعه فرهنگی ورزشی قمر بنی‌هاشم (ع) برگزار می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی مهدوی‌خواه با اشاره به ویژگی‌های محله شهادت شهرری ابراز کرد:‌ این محله در دوران دفاع مقدس بیش از 250 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است و وجود بیش از 14 حسینیه و مسجد در این محلات از جمله ویژگی‌های محله شهادت شهرری است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:‌ امسال به دلیل تشکیل اجتماعی بزرگ از مردم مؤمن و متدین و برگزاری باشکوه‌تر نماز عید سعید فطر ستاد مردمی برگزاری نماز عید فطر این منطقه تشکیل و پس از رایزنی‌های صورت گرفته این مراسم با شکوه بیشتری نسبت به سالیان گذشته برگزار می‌شود.

مهدوی‌خواه بیان داشت: غرفه‌های مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی خواهران و برادران، غرفه طراحی و نقاشی کودکان، غرفه تست فشار خون و قند خون و نمایشگاه منبت و معرق از جمله آن است که طی آن آثار جانباز 55 درصدی دوران دفاع مقدس قاسم احمدی که از هنرمندان این منطقه است در معرض دید نمازگزاران به نمایش گذاشته می‌شود.

دبیر ستاد مردمی نماز عید سعید فطر، برگزاری مسابقات فرهنگی، تجلیل از خادمان مساجد و حسینیه‌ها و تجلیل از بهترین نقاشی کودکان را از دیگر برنامه‌های این آیین معنوی عنوان کرد.

این گزارش حاکیست؛ برنامه نماز عید سعید فطر به همت ستاد مردمی نماز عید سعید فطر محله‌های منصورآباد، شهادت و دولت‌آباد و با همکاری سپاه حضرت سیدالشهدا (ع)‌ استان تهران، مجموعه‌های مختلف فرهنگی استان تهران از جمله سازمان ورزشی شهرداری تهران و معاونت فرهنگی اجتماعی منطقه 20 و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران باشکوه‌ هرچه تمام‌تر در مرکز مجموعه ورزشی فرهنگی قمربنی هاشم (ع) (جانبازان) از ساعت 6 صبح آغاز می‌شود و رأس ساعت 7:30 نماز عید سعید فطر اقامه خواهد شد.

انتهای پیام/2462/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول