اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی:

19 شهرک و ناحیه صنعتی آذربایجان غربی در حال واگذاری است

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: 16 شهرک صنعتی و 3 ناحیه صنعتی از 33 شهرک و ناحیه صنعتی در حال واگذاری است.

19 شهرک و ناحیه صنعتی آذربایجان غربی در حال واگذاری است

صابر پرنیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با تأمین تمام زیرساخت‌های ناحیه صنعتی ایواوغلی به عنوان بزرگ‌ترین ناحیه صنعتی آذربایجان غربی آماده واگذاری به صنعتگران و سرمایه‌گذاران صنعتی است.

وی با بیان اینکه این ناحیه صنعتی در فاز اول 50 هکتار مساحت دارد، افزود: جهت بهره‌برداری از این ناحیه صنعتی تاکنون 10 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده است و به منظور تأمین تمام خدمات صنعتگران و تبدیل این ناحیه صنعتی به یک ناحیه نمونه سرمایه‌گذاری 100 میلیارد ریال دیگر را می‌طلبد که به تدریج تأمین و هزینه خواهد شد.

پرنیان با اشاره به موقعیت خاص ناحیه صنعتی ایواوغلی از امکان توسعه این ناحیه به مساحت 500 هکتار خبر داد و عنوان کرد: شهرک صنعتی کانی غیر فلزی نیز در جوار این ناحیه صنعتی احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: با واگذاری این ناحیه صنعتی و استقرار واحدهای صنعتی توانمند امکان اشتغال برای 5 هزار نفر فراهم می‌شود.

پرنیان یادآور شد: عملیات برق‌رسانی، جدول‌کشی و خیابان‌کشی این ناحیه انجام شده و آب این ناحیه نیز به مقدار 30 لیتر بر ثانیه تأمین شده و بزودی عملیات شبکه آب‌رسانی آن آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه این ناحیه صنعتی به عنوان نخستین شهرک و ناحیه صنعتی کشور محسوب می‌شود که از ابتدا سند شش‌دانگ به متقاضیان اعطاء خواهد شد، خاطرنشان کرد: با این اقدام واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در این ناحیه صنعتی مشکلی در خصوص تأمین وثیقه‌های بانکی نخواهند داشت.

پرنیان با اشاره به اینکه 33 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان آذربایجان غربی وجود دارد، اذعان کرد: از این تعداد 16 شهرک صنعتی و 3 ناحیه صنعتی در حال واگذاری است و با فعالیت 830 واحد تولیدی زمینه اشتغال برای 18 هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فراهم شده است.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی از همکاری فرماندار خوی، مسئولان شهرستانی و نماینده مردم خوی و قره‌ضیاءالدین در مجلس شورای اسلامی تقدیر و حمایت‌های آنان را ستودنی دانست.

انتهای پیام/61005/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول