اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی:

مسکن‌های مهر آذربایجان غربی 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی مسکن‌های مهر آذربایجان غربی خبر داد.

مسکن‌های مهر آذربایجان غربی 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه خلیل محبت‌خواه سه‌شنبه شب در جلسه شورای تأمین مسکن آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: پیشبرد سریع مسکن مهر نیازمند مشارکت بسیاری از ارگان‌های متولی است تا مسکن مهر با امکانات رفاهی لازم در اختیار مالکان آنها قرار گیرند.

وی به وضعیت فعلی مسکن مهر آذربایجان غربی اشاره کرد و افزود: مسکن مهر استان تاکنون در مجموع 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌ است که در این میان مسکن‌های مهر شهرستان بوکان بیشترین و سردشت از کمترین میزان پیشرفت فیزیکی برخوردار شده‌اند.

محبت‌خواه در این جلسه به آسیب‌شناسی و بیان برخی از مشکلات اصلی پیش روی مسکن مهر اشاره و بر ضرورت همکاری و مساعدت دستگاه‌های متولی در این زمینه تأکید کرد.

وی با تأکید بر ضرورت تسریع در روند تکمیل این واحدهای مسکونی، بر عدم همکاری برخی ارگان‌های ذی‌ربط در این زمینه اشاره کرد و گفت: مشکلات عدیده‌‌ای در تأمین زیرساخت‌های آب، برق، فاضلاب و ... این مساکن وجود دارد که به مشکلات اساسی ما در بسیاری از سایت‌های استانی تبدیل شده است.

محبت‌خواه با انتقاد از برخی کم‌کاری‌ها و عدم مدیریت درست برخی از تعاونی‌های مسکن مهر استان، بر تجدید نظر و تعهد تمامی تعاونی‌ها در انجام وظایف خود تأکید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی مشکلات بیمه و مالیات تعاونی‌های مسکن مهر با اداره کل مالیات استان را از دیگر مسائل پیش‌رو عنوان کرد که در این زمینه نیز رایزنی‌هایی برای شفاف‌سازی تعاونی‌ها در ارتباط با مسئله مالیات صورت گرفت.

محبت‌خواه در بخش دیگری از سخنان خود به بیان مشکلات شهرک گلمان ارومیه پرداخت که با حضور استاندار آذربایجان غربی و اعضای شورای تأمین مسکن استان تصمیماتی نسبت به رفع برخی موانع پیش‌روی این مساکن مهر صورت گرفت.

در این جلسه فریبرز اسمعیل‌زاده، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان، ضمن اشاره به اختصاص 250 میلیون تومان برای احداث مدارس شهرک گلمان ارومیه، از کمبود اعتبار 250 میلیون تومانی برای ادامه عملیات خبر داد و افزود: با اختصاص اعتبار مورد نیاز، اقدامات لازم برای تحویل این مدارس تا آغاز سال تحصیلی جدید صورت می‌گیرد که این درخواست مورد موافقت استاندار آذربایجان غربی قرار گرفت.

انتهای پیام/61006/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول