اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی خواستار شد

مساعدت همه‌جانبه دستگاه‌ها در اجرای امر مسکن مهر آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان غربی بر مساعدت همه‌جانبه دستگاه‌ها در امر مسکن مهر تأکید کرد.

مساعدت همه‌جانبه دستگاه‌ها در اجرای امر مسکن مهر آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده سه‌شنبه شب در شورای تأمین مسکن آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: رسیدن هرچه سریع‌تر به افق‌های تعیین شده در زمینه مساکن مهر، نیازمند مشارکت تمامی دستگاه‌های متولی در ایجاد زیرساخت‌های لازم در این زمینه است.

وی بر ضرورت تعهد در قبال تعهدات تمامی مسئولان اجرایی دستگاه‌های متولی مسکن مهر تأکید کرد و افزود: مساکن مهر اقدامی ارزشمند در خانه‌دار کردن اقشار کم‌توان مالی است که نباید با کم‌توجهی‌ها و سهل‌انگاری‌ برخی مسئولان، به عاملی برای کشمکش‌ و نزاع میان افراد تبدیل شود.

جلال‌زاده با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و اعضای شورای تأمین مسکن باید مساکن مهر را از خودشان بدانند، تصریح کرد: همه دستگاه‌های متولی باید نسبت به حل مشکلات و از میان برداشتن موانع سر راه پروژه‌های مساکن مهر جهادگونه تلاش کنند.

وی تورم و افزایش قیمت مصالح را بهانه غیر قابل توجیه برخی افراد مسئول در شرایط کنونی عنوان کرد و افزود: این مسئله در تمام بخش‌های جامعه وجود دارد و تنها به حوزه خاصی محدود نمی‌شود.

جلال‌زاده بر ضرورت استفاده مناسب از منابع در دست اشاره کرد و گفت: وقتی وام مساکن مهر افزایش می‌یابد نباید چنین تصور شود که این افزایش از منابع نفتی و یا بودجه دولت بوده است، بلکه این‌ مبالغ از منابع و سپرده‌های مردمی در بانک‌ها تأمین می‌شوند که می‌توانستند در بخش‌های دیگر نظیر تولید، صنعت و ... هزینه شوند، بنابراین باید در درست هزینه کردن آنها توجه شود.

استاندار آذربایجان غربی بر تشریک مساعی و مساعدت همه‌جانبه دستگاه‌ها در امر مساکن مهر تأکید کرد و گفت: دستگاه‌ها با ارائه تسهیلات مناسب، در تسریع پیشبرد مساکن مهر اقدام کنند.

جلال‌زاده خواستار توجه جدی بر بحث سایت‌های مساکن مهر و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تأمین ملزومات اساسی و امکانات رفاهی، آموزشی و فرهنگی در این سایت‌ها شد.

در این جلسه رایزنی‌های مختلفی به منظور رفع مشکلات مختلف مساکن مهر در تأمین زیرساخت‌های آب، برق، فاضلاب، تأمین خدمات عمومی آموزشی، درمانی، ورزشی، رسیدگی به مشکلات بیمه و مالیات مساکن مهر و تخلفات برخی تعاونی‌های مساکن مهر در این زمینه صورت گرفت که با تبادل نظرهای کارشناسی، به بررسی و حل مشکلات شهرک گلمان ارومیه نیز به طور خاص پرداخته شد.

انتهای پیام/61006/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول