اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار:

روند تحویل مسکن مهر بیجار رضایت‌بخش نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار بیجار با انتقاد از روند تحویل مسکن مهر به متقاضیان گفت: روند تحویل مسکن مهر بیجار رضایت بخش نیست.

روند تحویل مسکن مهر بیجار رضایت‌بخش نیست

 به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار،حمدالله کریمی ظهر امروز در جلسه شورای مسکن شهرستان بیجار که در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه مسکن مهر از جمله طرح‌ها و سیاست‌های بنیادین دولت نهم و دهم بود اظهار کرد: روند ادامه آن در دولت یازدهم و رفع نواقص اجرایی آن موجب رضایت‌مندی متقاضیان مسکن مهر و رفع مشکل بسیاری از مردم خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسکن مهر در بیجار یکی از ارزان‌ترین مسکن‌های مهر استان کردستان و ایران است گفت:  مسکن مهر شهرستان بیجار با توجه به بررسی‌های ارائه شده از پیشرفت قابل ملاحظه‌ای برخوردار است اما متأسفانه برخی مشکلات در حیطه قوانین اجرایی عدم هماهنگی در ساخت و ساز، نوسان قیمت خصوصا در بخش مصالح مسبب تحویل دیر هنگام به مالکین و متقاضیان شده است.

کریمی اضافه کرد: روند کند تحویل مسکن مهر به مالکان نارضایتی مردم و در نتیجه عدم اعتماد آنها و تعاونی مسکن در پی خواهد داشت.

فرماندار بیجار بیان کرد: به جرأت می‌توان گفت مسکن مهر بیجار از لحاظ کیفیت از جمله مصالح و ساخت و ساز و چشم‌انداز و ... جزء اولین‌های مسکن مهر کشور است بنابراین روند کند تحویل این واحدها نباید از ارزش واقعی آن بکاهد و مسئولین این امر مشکلات مسن مهر بیجار را به زودی رفع کنند.

وی از جمله مشکلات مسکن مهر را هم‌زمانی تدوین قوانین و ضوابط با آغاز به کار و ساخت این مسکن‌ها عنوان کرد و گفت: رفع مشکلات موجب رضایتمندی و دلگرمی مردم خواهد شد و نباید مسکن مهر با عنوان معضل مهر یاد شود.

کریمی با بیان اینکه خلف وعده برخی مسئولان نباید بی‌اعتمادی مردم را برانگیزد گفت: وظیفه اصلی مدیران خدمت رسانی به مردم و رفع کمبودها با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه در راه آبادانی و توسعه و پیشرفت شهرستان بیجار است و با این عمل اعتماد هر چه بیشتر مردم را جلب کرد.

کریمی در ادامه با اعلام نارضایتی از صدور اسناد مسکن مهر بیجار بیان کرد: مسکن مهر از نظر اجرایی بسیار مطلوب اما متأسفانه از نظر صدور رضایت‌بخش نیست و برای رفع این مشکل نیز چاره‌ای اندیشه شود.

فرماندار بیجار در پایان بار دیگر بر حل و پیگیری مشکلات مردم از جانب مسئولان تأکید و تصریح کرد: مسئولان حل مشکلات مردم را اولویت کاری خویش قرار داده زیرا کار برای مردم و از آن مردم است.

لازم به ذکر است در ادامه جلسه پیمانکاران و مسئولان امر اجرایی مسکن مهر بیجار با ارائه گزارش کار مشکلات خود را بیان و همچنین مشکل مسکن مهر شهر حسن آباد یاسوکند، سند مالکیت و روند کند صدور آنها، تفکیک سندها، ارائه پایان کار، پرداخت مطالبات پیمانکار بیان و مصوباتی تصویب شد.

انتهای پیام/79015/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول