اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس خبر داد

بازسازی مناطق زلزله‌زده بوشهر توسط بنیاد مسکن استان فارس

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس گفت: کار بازسازی مناطق زلزله‌زده بوشهر در 5 روستا از توابع منطقه شنبه در این استان با سرعت در حال انجام است.

بازسازی مناطق زلزله‌زده بوشهر توسط بنیاد مسکن استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، فرج‌الله نصیری با بیان اینکه بنیاد مسکن استان فارس کار بازسازی پنج روستای درویشی، اسلام‌آباد، باغان، کردلان و بن بید را به عهده دارد، اظهار کرد: ستاد معین بازسازی در این مناطق با دو ستاد فرعی شهری و روستایی مشغول فعالیت است.

وی افزود: ستاد فرعی شهری نیمی از شهر شنبه را در دست ساخت دارد و ستاد فرعی روستایی در این پنج روستا ساخت 626 واحد مسکونی را (با جذب پیمانکاران) به عهده دارد.

نصیری ادامه داد: در حال حاضر 400 واحد در مرحله دیوار‌چینی و 60 واحد در مرحله اتمام سقف و مابقی نیز با سرعت در حال اجرا هستند.

رئیس ستاد بازسازی بنیاد مسکن استان فارس مستقر در منطقه زلزله‌زده دشتی بوشهر خاطرنشان کرد: شروع عملیات آواربرداری برای ساخت‌و‌سازها با همکاری دستگاه‌ها و ماشین‌آلات استان و پیگیری مساعدت امور ماشین‌آلات از ادارات کل بنیاد مسکن استان‌های کرمان، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، قم و ایلام صورت گرفته و تامین مصالح و توزیع آن در شهر و روستاهای زیرپوشش با سرعت انجام شده است.

این مسئول با اشاره به گرمی هوا و همزمان بودن با ماه رمضان اضافه کرد: با برنامه زمان‌بندی که در اختیار ستاد فرعی شهری و روستایی قرار داده‌ایم، امید است تا پایان شهریورماه امسال امر بازسازی به پایان برسد.

به گزارش فارس، با وقوع زلزله بیستم فروردین‌ماه امسال در بخش شنبه و طسوج از توابع شهرستان دشتی استان بوشهر، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس به عنوان معین بازسازی منطقه زلزله‌زده انتخاب شد.

هم‌اکنون نزدیک به 150 اکیپ و 520 کارشناس فنی و 58 نیروی ستادی و اداری از استان فارس در منطقه شنبه بوشهر مستقر شدند و مشغول بازسازی منطقه زلزله‌زده هستند.

انتهای پیام/2448/ز/مر3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول