اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال

1200 نفر از مددجویان همدان صاحب مسکن می‌شوند

مدیرکل بهزیستی استان همدان گفت: تا پایان سال جاری یک هزار و 200 نفر از مددجویان بهزیستی استان همدان صاحب مسکن می‌شوند.

1200 نفر از مددجویان همدان صاحب مسکن می‌شوند

به گزارش خبرنگار فارس از نهاوند، مهدی سماواتی ظهر امروز در جمع مددجویان بهزیستی و خیران کمیته امداد امام خمینی(ره) نهاوند اظهار داشت: توانمندسازی مددجویان یکی از اساسی‌ترین اولویت‌های مسئولان این نهاد در سطح استان است.

وی گفت: در سطح استان همدان برای 2 هزار نفر از متقاضیان مسکن مهر، پرونده تشکیل شده که تا پایان سال منازل یک هزار و 200 نفر از آنها تحویل داده می‌شود.

مدیرکل بهزیستی همدان از مساعدت برای ودیعه مسکن به مددجویان خبر داد و ابراز داشت: به هر متقاضی واجد شرایط دریافت مسکن 4 میلیون تومان وجه نقد برای اجاره و یا خرید مسکن پرداخت می‌شود که برحسب شرایط درآمدی مددجو چگونگی بازپرداخت آن برای افراد زیر پوشش متفاوت خواهد بود.

وی از زیر پوشش قرار گرفتن بیش از 40 هزار نفر در استان همدان در بهزیستی خبر داد و گفت: این نهاد ارزشمند به هر مددجو برحسب شرایط جسمی‌اش بیش از 50 نوع خدمت مختلف ارائه می‌دهد.

سماواتی افزود: یکی از کارهای مهم و اساسی که بهزیستی استان در طی سال‌های اخیر انجام داده راه‌اندازی اورژانس با هدف ارائه خدمات اورژانسی از قبیل جلوگیری از بروز مشکلات اجتماعی بوده است.

رئیس بهزیستی شهرستان نهاوند نیز از ارائه خدمات بهزیستی به 750 نفر زیر پوشش این نهاد در نهاوند خبر داد و ابراز داشت: متأسفانه بیش از هشت درصد جمعیت شهرستان نهاوند یا معلول هستند یا در معرض خطر معلولیت قرار دارند.

علی‌اکبر شاهمرادی گفت: به علت عدم آگاهی از برخی مسائل اولیه و پیش پا افتاده منجر به تولد فرزندی معلول می‌شود.

انتهای پیام/89016/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول