اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین:

روزه یکی از تجارت‌های پرسود ماه رمضان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین روزه را یکی از تجارت‌های پرسود ماه مبارک رمضان دانست.

روزه یکی از تجارت‌های پرسود ماه رمضان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی پیش از ظهر امروز در همایش در محضر خوبان که در حسینیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) بویین زهرا برگزار شد، روزه را سپر از آتش قهر الهی دانست و اظهار داشت: روزه یکی از تجارت‌های پرسود ماه مبارک رمضان است.

رضوانی اضافه کرد: این تجارت موجب می‌شود آتشی را که انسان با دست خود افروخته، کاهش یابد و در واقع روزه سپر از آتش قهر الهی است و انسان با این تجارت پرسود می‌تواند از عذاب الهی نجات یابد.

وی با بیان اینکه خداوند خریدار تمام اعمال انسان در ماه مبارک رمضان است، اذعان کرد: در اردوگاه ماه مبارک رمضان حتی خواب انسان روزه‌دار نیز عبادت محسوب می‌شود، البته خواب روزه‌داری که چشم، گوش، دست و زبان او نیز روزه‌دار باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین بیان کرد: خداوند هر نفسی که انسان در این ماه می‌کشد را نیز تسبیح حساب می‌کند و این یک فرصت استثنائی برای تعالی انسان است.

رضوانی با اشاره به تفسیر آیه هشت سوره صف ادامه داد: مضمون این آیه دو بار در آیات قرآن کریم ذکر شده و این تکرار و تأکید، برای زمان گسترش نیافتن اسلام در عربستان بود چه رسد به نقاط دیگر جهان.

وی با اشاره به تفسیر این آیه اضافه کرد: همانگونه که خداوند اراده کرده بود، نور اسلام روز به روز در حال گسترش است و دامنه‌اش هر لحظه نسبت به گذشته وسیع‌تر می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین اسلام را از نظر منطق و پیشرفت علمی غالب بر دیگر مذاهب دانست و خاطرنشان کرد: این نشان از برکت قرآن دارد و در واقع اسلام و قرآن نور الهی است.

رضوانی ادامه داد: نور هر جا که باشد آثار خود را نمایان می‌کند و مایه پیروزی است و کراهت مشرکان و کافران نمی‌تواند سدی در این راه ایجاد کند.

انتهای پیام/77008/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول