اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم سیالات حفاری پارس:

برنامه نود به جام رمضان کیش بپردازد / جوانمردانه بازی کردیم حذفمان کردند

سرپرست تیم فوتسال سیالات حفاری پارس پوشش مسابقات جام رمضان کیش توسط برنامه تلویزیونی نود در راستای جلوگیری از اجحاف حق را خواستار شد و گفت:چون جوانمردانه بازی کردیم تیم ما را حذف کردند.

برنامه نود به جام رمضان کیش بپردازد / جوانمردانه بازی کردیم حذفمان کردند

داود فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جزیره کیش با اشاره به شکست تیم خود در ضربات پنالتی برابر سورینت اظهار داشت: در روزی که با چند بازیکن مصدوم به مصاف حریف خود رفتیم در حالی بود که تا دقایق پایانی 4 بر 2 از حریف پیش بودیم اما در پایان به نتیجه مساوی رسیدیم تا سرنوشت به ضربات پنالتی سپرده شود.

وی در ادامه گفت: در این بازی 2 بازیکن اصلی و شاخص خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و در واقع باید بگویم چون در آخرین بازی مرحله مقدماتی جوانمردانه در مقابل حریف خود قرار گرفتیم تا حقی از هیچ تیمی اجحاف نشود و این در شرایطی بود که صعود ما به عنوان تیم اول محرز شده بود.

مسئول تیم سیالات حفاری پارس با بیان اینکه جوانمردی را جزو لاینفک مجموعه خود می‌داند، تصریح کرد: دکتر طهماسبی به عنوان مدیر سیالات حفاری پارس انجام بازی جوانمردانه را شرط بقا و حضور در ورزش می‌داند و ما هم با عملی کردن این رفتار ورزشی و انسانی مقابل حریف خود قرار گرفتیم و دو تن از ستون‌های تیم خود را از دست دادیم اما هرگز اعتراضی نکردیم.

این فعال ورزشی اضافه کرد: اگر ما این‌گونه عمل می‌کنیم و سرنوشت تیم خود را در گرو این رفتار جوان مردانه قرار می‌دهیم در مقابل انتظار هم داریم با تیم ما هم همین‌گونه رفتار شود و نه اینکه با برخوردی بد، سرخوردگی مجموعه ما را رقم بزنند و نباید به گونه‌ای رفتار شود که شائبه منفی درباره برخی تیم‌های خاص به وجود آید.

فرجی با اشاره به برخی از رفتارهای به گفته او «ناشایست» که قبل از انجام ضربات پنالتی روی داد، بیان داشت: در حالی‌که این مسابقات تحت نظارت کمیته‌های مختلف فوتبال برگزار می‌شود و هر کس وظیفه‌ای را بر عهده دارد متاسفانه با اعمال برخی رفتارهای ناپسند و ناجوانمردانه از سوی متولی برگزاری این مسابقات روح ورزش آزرده شد و در واقع قبل از نواخته شدن پنالتی‌ها باخت را به ما تحمیل کردند.

سرپرست سیالات حفاری پارس با بیان اینکه باید برای تداوم حضور بخش خصوصی در عرصه ورزش که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست، از بروز این رفتارهای ناخوشایند دوری شود تاکید کرد: مدیران تیم ما برای حضور پرقدرت در ورزش ترغیب شده بودند ولی عدم استقبال مسئولان از روح جوان مردی که از اولویت‌های مجموعه ما به شمار می‌آید، تداوم این حضور را با شک و تردید روبرو کرد چرا که هیچ موج مثبتی در پاسخ به رفتار جوانمردانه ما برتابیده نشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جام رمضان امسال هم به پایان خواهد رسید ولی جوانمردی و بازی جوانمردانه هیچ‌گاه پایانی نخواهد داشت و امیدوارم برگزار کنندگان جام رمضان کیش هم با بروز رفتارهای جوانمردانه روح واقعی ورزش را در این رویدادهای ورزشی جاری کنند.

انتهای پیام/88003/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول