اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فضایی معنوی و صمیمی صورت گرفت

برگزاری یادمان شهدای عملیات رمضان در لامرد

یادمان شهدای عملیات رمضان شهرستان لامرد توسط هئیت مادر گمنام این شهرستان در فضایی معنوی و صمیمی برگزار شد.

برگزاری یادمان شهدای عملیات رمضان در لامرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، یادمان شهدای عملیات رمضان لامرد با حضور خانواده‌‌های معظم شهدا، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و آحاد مردم شهر لامرد صبح امروز به همت هئیت مادر گمنام و بخش فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان برگزار شد.

در این یادمان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد اظهار داشت: باید این یادمان هر ساله باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار شود.

محمد زائری‌نژاد با بیان اینکه در جامعه فاصله‌ گرفتن از آرمان‌های شهدا را بسیار مشاهده می‌کینم افزود: زمانی در خیابان‌های شهر لامرد همگی یک نفس صدا می‌زدند بردار شهیدم راهت ادامه دارد اما اکنون با وضعیت خیابان‌ها و بازار این شهر آیا شرمنده شهدا نمی‌شویم.

وی ادامه داد: شهدای جنگ تحمیلی را بر روی دستان خود تشیع کردیم که ارزش‌های اسلامی زنده بماند و باید در چنین یادمانی‌هایی کاستی‌ها را ارزیابی کنیم و خود را اصلاح کینم.

این مسئول با اشاره به اینکه بسیاری از افراد از نردبان شهدا برای به دست آوردن پست و مقام و مسئولیت استفاده می‌کنند گفت: امروز هر میز مسئولی به ازای خون 70 شهید به دست آمده و به خاطر رشادت‌های آنان است که در این شهر به راحتی نفس می‌کشیم.

زائری‌نژاد در همین زمینه خاطرنشان کرد: این یادمان تلنگری است به همگی ما که نکند غفلت کرده و آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی را فراموش کنیم.

فرمانده سپاه لامرد در ادامه سخنان خود بیان داشت: باید مراقب بود بعضی از افراد ما را به انحراف نکشانند چراکه آفت انقلاب اسلامی قبیله‌گرایی و گروه‌گرایی است.

وی اضافه کرد: هر کسی که بخواهد با هر تابلویی و هر عنوانی در مقابل ولایت فقیه زاویه پیدا کند ما دست رد به سینه وی می‌زنیم.

زائری‌نژاد در پایان سخنان خود تصریح کرد: پدران و مادران شهدا سرمایه‌های اصلی انقلاب هستند و باید قدردان این سرمایه‌های بزرگ و معنوی باشیم.

به گزارش فارس، پخش کلیپ هشت سال دفاع مقدس و بیان خاطره از زبان رزمندگان عملیات رمضان از دیگر برنامه‌های یادمان شهدای عملیات رمضان این شهرستان بود.

انتهای پیام/2448/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول