اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبادان خبر داد

پخش زنده دیدار نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان محلات آبادان

شهردار آبادان از پخش زنده دیدار نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان محلات این شهرستان از سیمای آبادان خبر داد.

پخش زنده دیدار نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان محلات آبادان

محمود‌رضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با پایان مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال محلات آبادان جام رمضان که با هدف توسعه و اشاعه ورزش همگانی و نیز کشف استعداد‌های بومی توسط شهرداری برگزار می‌شود دور دوم این مسابقات از پنجشنبه گذشته آغاز شد.

وی افزود: بعد از برگزاری موفق دو دوره لیگ محلات تصمیم گرفته شد اولین دوره لیگ محلات فوتسال جام رمضان را نیز برگزار نماییم که با استقبال بی نظیری هم روبه رو شده است.

شهردار آبادان ادامه داد: پس از برگزاری این جام، سومین دوره لیگ محلات با انجام فراخوان از سطح محلات از مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان آبادان تصریح کرد: مرحله مقدماتی «جام رمضان» از ابتدای این ماه مبارک آغاز شد و پس از انجام بازی‌های مقدماتی، تیم‌های صعود کننده به دور نهایی مشخص شدند.

شیرازی ادامه داد: در گروه بندی مرحله دوم تیم‌های شهید دارمی، شهید خرمی، شهید باهنر و شهدای پاسارگاد در گروه اول و تیم‌های شهید سخراوی، شهید چمران، شهدای کشت و صنعت و شهدای خلیج فارس در گروه دو جای گرفتند.

وی با اشاره به انجام این رقابت‌ها تا روز سه شنبه هفته جاری، افزود: تیم‌های صعود کننده از دو گروه در روز چهارشنبه به صورت ضربدری دیدارهای نیمه نهایی را برگزار می‌کنند.

شهردار آبادان تصریح کرد: با توجه به پخش دیدار فینال به صورت زنده از سیمای مرکز آبادان، مقرر گردیده دیدار نهایی پس از عید سعید فطر و در روز انجام شود که تاریخ آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان، با اشاره به جوایز این مسابقات گفت: به منظور ایجاد انگیزه مضاعف تیم‌ها در رقابت‌ها، هدایای قهرمانی امسال تیم های اول تا سوم را همچون لیگ محلات در نظر گرفتیم که به صورت جوایز میلیونی به آنان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/72001/س30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول