اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندار البرز خبر داد

تدوین استانداردهای ملی از اولویت‌های استان البرز/ استاندارد کالاهای وارداتی از گمرک پیام

مدیرکل استاندار البرز از تدوین استانداردهای ملی در البرز خبر داد و گفت: تدوین استانداردهای ملی از اولویت‌های استان البرز محسوب می‌شود.

تدوین استانداردهای ملی از اولویت‌های استان البرز/ استاندارد کالاهای وارداتی از گمرک پیام

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، علی سعادتی در ادامه با اشاره به تدوین استانداردهای ملی در استان از اساتید، نخبگان و دانشجویان جهت تدوین این مهم دعوت به عمل آورد و اظهار داشت: این مهم یکی از اولویت‌های اساسی استان البرز است و ارتباط دو سویه‌ای بین دانشگاه و صنعت را ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به تدوین 31 استاندارد ملی در سال 91 اظهار امیدواری کرد: به همت مسئولان، کارشناسان و متخصصان در سال 92 شاهد افزایش کالاهای استاندارد در استان باشیم.

این مسئول تأکید کرد: تولیدکنندگان استان باید در راستای استانداردسازی و بالا بردن کیفیت تولیدات خود کوشا باشند و با حضور فعال در بازارهای جهانی حماسه اقتصادی را خلق سازند.

مدیرکل استاندارد استان البرز از روند نظارت بر ورود کالاهای استاندارد وارداتی از پایانه گمرک پیام به استان البرز خبر داد.

سعادتی گفت: در راستای نظارت بر ورود کالاهای استاندارد وارداتی از پایانه خط گمرک پیام مورد نظارت کارشناسان استاندارد قرار می‌گیرد و پس از بررسی و آزمون در آزمایشگاه‌های مربوطه مجوز واردات برای آن‌ها صادر می‌شود.

وی تأکید کرد: در صورتی که هر کالایی با استاندارد مربوطه مطابقت نداشته باشد سریعاً مرجوع خواهد شد.

مدیرکل استاندارد استان البرز بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون یک محموله کالای فاقد علامت استاندارد، با بررسی کارشناسان دارای مجوز استاندارد شده و با لوگوی استاندارد کالا وارد بازار شدند.

انتهای پیام/2302/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول