اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی:

خبرنگاران تاثیر زیادی بر وضعیت اقتصادی و اجتماعی جامعه دارند

مدیرکل حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی گفت: خبرنگاران تاثیر زیادی بر وضعیت اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی جامعه دارند.

خبرنگاران تاثیر زیادی بر وضعیت اقتصادی و اجتماعی جامعه دارند

حجت‌الاسلام محمد جواد قهرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: خبرگزاری فارس و زحمت کشانی که در این مجموعه تلاش می‌کنند موجب انتشار اخبار خوبی در سطح کشور می‌شوند.

وی تصریح کرد: خبرگزاری فارس از جمله خبرگزاری‌های فعال آذربایجان غربی است که اکثر خطبه‌های نماز جمعه را تحت پوشش قرار می‌دهد و در مناسبت‌های مختلف تلاش می‌کنند اخبار مورد نظر را دریافت کنند که این موضوع نشان از درایت و تلاش این خبرنگاران دارد.

قهرمانی با بیان اینکه خبر ماده اولیه ارتباطات اجتماعی را تشکیل می‏‌دهد، خاطرنشان کرد: خبر شامل آگاهی و اطلاعاتی است که افراد درباره زندگی و اطراف خویش به دست می‏‌آورند.

وی ادامه داد: انسان‏ها برای دست‏یابی به زندگی بهتر، انتخاب راه مناسب‏‌تر، فعالیت در صحنه اجتماع و پرداختن آگاهانه‌‏تر به مسئولیت‌های فردی و اجتماعی، همواره باید از حوادث و اتفاق‏هایی که در دنیای اطرافشان روی می‏‌دهد باخبر باشند.

قهرمانی یادآور شد: تهیه خبر یکی از اهداف اساسی وسایل ارتباط جمعی به شمار می‏‌رود و رسانه‏‌های جمعی اساساً همراه با خبر متولد می‌‏شوند.

وی با بیان اینکه خبرها متنوع هستند، عنوان کرد: بعضی خبرها، خبرهای اقتصادی بوده که تاثیر زیادی در اقتصاد جامعه ایفا می‌کنند و بعضی خبرها، سیاسی هستند که در مدیریت اجتماعی نقش بسیار مهمی دارند.

قهرمانی افزود: بعضی از اخبار نیز نظامی بوده که به نوبه خود در زندگی انسان‌ها موثر است و همه این خبرها توسط خبرنگاران تهیه می‌شود که باید قدر خبرنگاران را بدانیم و با تبریک این روز برای همه خبرنگاران آرزوی توفیق، سلامتی، صحت و عافیت داشته باشیم.

وی ابراز داشت: امید است خبرنگاران با ارسال خبرهای خوب بتوانند همه جامعه بشری و ملت‌ها را به هم پیوسته و متصل کنند و همه بشریت را برای سرنوشت مشترکی که دارند حساس نمایند تا جهان به سوی امنیت و آرامش حرکت کند.

قهرمانی افزود: امید است روزی فرا برسد همه خبرهای خبرنگاران ما مژده ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) باشد.

انتهای پیام/61005/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول