اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پرونده مسابقات یادواره شهدای ورزشکار و پیشکسوت بسته شد

پیروزی خبرنگاران همدانی در آخرین مسابقه جام رمضان

مسابقات فوتبال جام رمضان یادواره شهدای ورزشکار و پیشکسوت با برد تیم انجمن ورزشی‌نویسان همدان به پایان رسید.

پیروزی خبرنگاران همدانی در آخرین مسابقه جام رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سومین دوره مسابقات فوتبال جام رمضان یادواره شهدای ورزشکار و پیشکسوت شهر همدان که به میزبانی باشگاه شهرداری همدان در جریان بود با برگزاری مراسم آیین پایانی پرونده این مسابقات بسته شد.

در این رقابت‌ها که سومین سال پیاپی برگزاری آن را شاهد بودیم با حضور شش تیم و به صورت دوره‌ای در دو گروه سه تیمی طی شش شب برگزار شد و در پایان به هر شش تیم حاضر کاپ و جوایزی اهدا شد.

تیم‌های پیشکسوت شدیدی، الوند، شهدای شهرداری و همچنین منتخب محلات، شهید خادم همدانی و منتخب انجمن ورزشی‌نویسان استان به نام تیم اصحاب رسانه هر شب بعد از افطار با یکدیگر به رقابت پرداختند تا در یک جمع بسیار صمیمی یاد و خاطرات گذشته موسپیدان عرصه فوتبال همدان با جوانی و پویایی خبرنگاران همدانی از جذابیت خاصی برخوردار باشد.

در این مسابقات تیم خبرنگاران همدان که سلیمان رحیمی را به عنوان سرمربی در کنار خود داشتند با ترکیبی از مجید هدایتی، روزبه کاظمی، محمود رمضانی، حمید غلامی، محمدرضا قوام‌پور، جواد همدانی، علیرضا صفی‌زاد، محمدحسین نوری‌فر، سعید صادق‌زاد، جلال محمدکریمی، علی‌اکبر نیکوکارشایان، علی ثقفی، مجتبی مظاهری، علی نظری، حامد صیفی، میثم ناصرنژاد و حسن فرشی حضور داشتند که باید امیر غلامی، مرتضی بیات، مجتبی دی‌آبادی، سعید شاهسوند و علی سیاوشی را به این تعداد اضافه کرد که در بازی‌های قبل در تیم خبرنگاران حاضر بودند.

در آخرین بازی این رقابت‌ها تیم خبرنگاران با گل‌های علی نظری و حامد صیفی موفق شد تیم منتخب محلات را از پیش رو بردارد و اختتامیه این مسابقات را با برد جشن بگیرد.

در آیین پایانی این مسابقات شش‌جانبه سید احمد حسنی حلم رئیس شورای شهر، رضا خجسته رئیس کمیسیون ورزش شورای شهر، سیدمحمد عیوقیان رئیس هیئت فوتبال، حسن دارشوشتر معاون پشتیبانی و مالی اداره ورزش و جوانان استان، مهدی بوجاریان دبیر هیئت فوتبال، فرشید گل‌محمدی مدیر انجمن ورزشی‌نویسان، پیمان صادقی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و جمع کثیری از پیشکسوتان، داوران و بازیکنان قدیمی عرصه فوتبال همدان حضور داشتند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری این رقابت‌ها افزایش تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در سومین سال برگزاری جام رمضان را بسیار خوب ارزیابی کرد و حضور اعضای انجمن ورزشی‌نویسان استان را از اتفاقات جالب این بازی‌ها دانست.

پیمان صادقی ساماندهی 90 تیم در مسابقات فوتبال محلات را از بزرگترین دستاوردهای باشگاه شهرداری در سال‌های اخیر دانست که یک رکورد در کشور از نظر کمیت نفرات و تیم‌های شرکت‌کننده در یک شهر برشمرد.

وی از تیم‎داری حرفه‌ای باشگاه شهرداری در رشته فوتبال و در لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور خبر داد و ابراز امیدواری کرد با تعاملی که بین این سازمان و اعضای شورای جدید به وجود خواهد آمد شرایط صعود این تیم به لیگ دسته بالاتر محقق شود.

در ادامه این مراسم رئیس شورای شهر همدان ضمن ابراز خوشحالی از اینکه در جمع ورزشکاران پیشکسوت حاضر شده تقویت روح را همراه با پرورش جسم خوب و قابل تقدیر ارزیابی کرد.

سید احمد حسنی‌حلم در ادامه از حمایت‌های بیشتر شورای شهر در سال جاری از فعالیت‌های ورزشی همگانی و حرفه‌ای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان خبر داد تا مجموعه شهرداری بتواند نقش تأثیرگذاری در رشد و اعتلای ورزش شهروندی همدان داشته باشند.

مدیر انجمن ورزشی‌نویسان استان همدان نیز در ادامه این مراسم از تشکیل تیم‌های فوتسال و فوتبال خبرنگاران خبر داد و برگزاری مسابقات دوستانه خیرخواهانه در نقاط استان را از مهم‌ترین هدف ایجاد این تیم دانست.

فرشید گل‌محمدی در ادامه بازی کردن کنار بزرگان و قدیمی‌های فوتبال همدان را برای خبرنگاران و اعضای انجمن ورزشی‌نویسان از اتفاقات فراموش‌نشدنی برشمرد.

وی از دعوت تیم کوچولوهای ایران (کوتاه قامتان بلندهمت) برای برگزاری مسابقه دوستانه بین خبرنگاران همدانی به نفع کودکان و بیماران سرطانی و صعب‌العلاج در هفته آخر ماه مبارک رمضان و همزمان با هفته خبرنگار در ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب همدان خبر داد.

در پایان این مراسم سرپرستان و مربیان شش تیم حاضر جوایز، لوح یادبود و جوایز خود را از مسئولان حاضر دریافت کردند.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول