اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرخانه مطبوعات مازندران خبر داد

بزرگداشت روز خبرنگار در 2 شهر مازندران/ بعد از عید فطر خبرنگاران تجلیل می‌شوند

مدیر خانه مطبوعات مازندران از برگزاری بزرگداشت روز خبرنگار در شهرهای ساری و چالوس خبر داد.

بزرگداشت روز خبرنگار در 2 شهر مازندران/ بعد از عید فطر خبرنگاران تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حسین خانی ظهر امروز در نشست هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران با بیان اینکه روز خبرنگار امسال همزمان با عید فطر و تعطیلات دو روزه است، تصریح کرد: براساس مصوبه هیئت مدیره و هماهنگی با نمایندگی‌های خانه مطبوعات، مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در دو شهر چالوس و ساری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با محوریت ساری دوشنبه 21 مردادماه صورت می‌گیرد، اظهار داشت: مراسم روز خبرنگار در چالوس نیز روز سه‌شنبه 22 مردادماه انجام می‌شود.

این فعال رسانه‌ای با اعلام اینکه خبرنگاران و اعضای خانه مطبوعات در شهرهای مرکزی مازندران از گلوگاه تا شهرستان آمل در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار ساری شرکت می‌کنند، تاکید کرد: مقرر شد اعضای خانه مطبوعات شهرهای نور، تا تنکابن نیز در مراسم ویژه چالوس شرکت کنند.

وی از همراهی و همکاری استاندار مازندران برای بزرگداشت مراسم روز خبرنگار قدردانی کرد و یادآور شد: امسال نیز استاندار مازندران مانند سال‌های گذشته به هر عضو خانه مطبوعات مبلغی را به عنوان هدیه در نظر گرفت که با پیگیری هیئت مدیره خانه مطبوعات محقق می‌شود.

خانی بیان کرد: هیئت مدیره تلاش می‌کند از سخنرانان ملی در مراسم روز خبرنگار بهره بگیرد و در کنار آن برنامه‌های فرهنگی، هنری و نمایشی و موسیقی را نیز برای اعضا در نظر گرفته است.

انتهای‌ پیام/86011/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول