اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیگیری خبرنگار فارس نتیجه داد

معرفی خبرنگار فصلی در گلستان همزمان با روز خبرنگار

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از معرفی خبرنگار فصلی، همزمان با 17 مرداد «روز خبرنگار» خبر داد.

معرفی خبرنگار فصلی در گلستان همزمان با روز خبرنگار

غلامرضا منتظری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: ارزیابی در زمینه معرفی خبرنگار فصلی به پایان رسیده است و نظر دوستان بر این بود خروجی و نتیجه کار در روز خبرنگار رسماً اعلام شود.

وی با بیان اینکه ارزیابی نهایی بر روی شاخصه‎ها صورت گرفته است، تصریح کرد: در این راستا یک بازنگری مجدد شکل گرفت و شاخصه‎ها را تکمیل‎تر کردیم، به دلیل اینکه تا به حال هیچ سالی خبرنگاران نمونه نداشتیم نظر بنده روی خبرنگار فصلی بود که در کارگروه به اجماع نرسیدیم.

پاسخ مدیرکل ارشاد به عدم معرفی خبرنگار برتر در جشنواره حضرت علی‎اکبر (ع)

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خصوص عدم معرفی خبرنگار برتر و جوان در جشنواره حضرت علی‎اکبر (ع) خاطرنشان کرد: فرهنگ و ارشاد نیز مانند سایر دستگاه‎ها برابر دستورالعمل اقدام کرد.

منتظری افزود: معرفی جوان نمونه و نخبه در حیطه فرهنگی و هنری شرایطی دارد که لازمه آن برخورداری از رتبه ملی یا بین‎المللی است، اگر واقعاً خبرنگاری در رقابت‎های ملی و بین‎المللی حائز رتبه شده باشد حتماً استقبال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه هشت آیتم برای معرفی جوان نخبه و نمونه پیش‎بینی شده بود، یادآور شد: علت اینکه سهمیه محدود شد به خاطر رتبه‎های ملی، بین‎المللی، اثر قابل دفاع، اختراع و اکتشاف بوده است حال اگر خبرنگار جوان با این شاخصه‎ها وجود دارد می‎تواند مدارک و مستندات خود را به اداره کل ارائه کند.

دستورالعمل حکم امانت را دارد/ اشتباه در معرفی قابل اعتراض است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به اینکه جشنواره حضرت علی‎اکبر (ع) به حوزه خبر ارتباط پیدا نمی‎کند، اظهار داشت: قلمرو خبر و خبرنویسی امکان پایینی در رقابت ملی و یا بین‎المللی دارد.

منتظری اذعان کرد: ممکن است برخی دستگاه‎ها در جشنواره مذکور برخی شاخصه‎ها را نادیده گرفته باشند و چند درجه هم پایین‎تر بیایند اما ما این کار را نکردیم، به دلیل اینکه دستورالعمل ابلاغ شده، حکم امانت را دارد و ما نیز باید نسبت به امانت پایدار باشیم لذا اگر دستگاهی عکاس یا فردی را معرفی کرده که حائز رتبه ملی یا بین‎المللی نبوده باشد این معرفی اشتباه بوده و قابل اعتراض است.

انتهای پیام/83001/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول