اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی:

خبرگزاری فارس مورد استناد و اعتماد است

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: فارس یکی از خبرگزاری‌های مورد استناد و اعتماد جمهوری اسلامی ایران است.

خبرگزاری فارس مورد استناد و اعتماد است

حسینعلی شهریاری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زاهدان ضمن تبریک روز خبرنگار به جامعه خبرنگاران کشور اظهار داشت: حرفه خبرنگاری حرفه‎ای بسیار سخت است که جای تشکر دارد از کسانی که این مسئولیت را می‎پذیرند.

وی با بیان اینکه امروز در دنیا با خبرنگاران برخوردهای غیرانسانی می‌شود، افزود: خبرنگاران دنیای پر آشوبی دارند، اما در هر شرایطی سعی می‌کنند به وظیفه خطیر خود در امر اطلاع رسانی عمل کنند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خبرنگاران در چند سال گذشته توانسته‌اند در شفاف‌سازی اوضاع اجتماعی، سیاسی و اجتماعی جامعه خوب عمل کرده و اطلاعات به روز به مردم ارائه کنند.

وی بیان داشت: خبرنگاران مسلمان به ویژه خبرنگارانی که در جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند، رسالت سنگین‌تری بردوش دارند و باید از درستی اخبار اطمینان کامل حاصل کرده و بعد آنها را منتشر کنند.

شهریاری ادامه داد: زیرا یک خبرنادرست عواقب بسیاری بدی در پی خواهد داشت و در پیشگاه خداوند نیز باید جواب‌گو باشد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت فعلی اطلاع رسانی در کشور مناسب است، اذعان داشت: باید تلاش بیشتری در این عرصه انجام گرفته و با وسواس بیشتری این رسالت دنبال شود.

وی در زمینه عملکرد خبرگزاری فارس در کشور گفت: یکی از خبرگزاری‌های قابل اعتماد و خوب جمهوری اسلامی ایران، خبرگزاری فارس است که مجلس نیز ارتباط مستمر با این رسانه دارد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اخبار خبرگزاری فارس را قابل استناد و به موقع عنوان کرد و گفت: امیدواریم در انجام رسالت خود موفق بوده و فعالیت خود را بیش از پیش ارتقا بخشد.

انتهای پیام/75004/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول