اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واحد مطبوعات اداره ارشاد آذربایجان غربی اعلام کرد

تجلیل از 220 خبرنگار در روز 17 مرداد در آذربایجان غربی

مسئول واحد مطبوعات و تبلیغات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: به مناسبت روز خبرنگار از 220 نفر از خبرنگاران در استان آذربایجان غربی تجلیل خواهد شد.

تجلیل از 220 خبرنگار در روز 17 مرداد در آذربایجان غربی

امید سیاح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در استان آذربایجان غربی از 220 نفر از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار تجلیل خواهد شد که در حدود 100 نفر از خبرنگاران جزو خبرنگاران فعال هستند.

وی با بیان اینکه مراسم تقدیر از خبرنگاران بعد از ماه مبارک رمضان روز یکشنبه 20 مرداد ماه برگزار می‌شود، ادامه داد: از جمله برنامه‌های این مراسم سخنرانی استاندار آذربایجان غربی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی و تجلیل از خبرنگاران خواهد بود.

سیاح با تاکید بر اینکه خبرگزاری فارس جزو خبرگزاری‌های فعال در استان و کشور محسوب می‌شود که در بخش‌های مختلف وارد می‌شود، تصریح کرد: خبرگزاری فارس جزو خبرگزاری‌های قابل اتکا محسوب می‌شود که جا دارد از مسئول و خبرنگاران خبرگزاری فارس تقدیر کنیم.

وی با اشاره به اهمیت حرفه خبرنگاری، خاطرنشان کرد: حرفه خبرنگاری با خبر سر و کار دارد و آن را به شیوه‌های گوناگون به مخاطبان خود می‌رساند.

سیاح با بیان اینکه خبر باید ویژگی‌هایی داشته باشد تا مورد توجه بینندگان، شنوندگان و خوانندگان قرار گیرد، یادآور شد: خبر خوب خبری است که درست، روشن و جامع باشد به طوری که اگر خبر درست نباشد مردم اندک اندک به خبر رسان شک می‌کنند و منبع خبری خود را تغییر می‌دهند.

وی عنوان کرد: امروزه که همگان سرگرم کار خویش‌اند و چندان به عملکرد حاکمان و نقد و بررسی آن‌ها توجه ندارند خبرنگاران رسانه‌ها هستند که با تیزهوشی و دقت نقش واسطه بین مردم و مسئولان را ایفا می‌کنند به طوری که آن‌ها درد و دل مردم را می‌شنوند و به مقامات بالا انتقال می‌دهند.

سیاح در پایان ابراز داشت: خبرنگار در محل وقوع رویدادها، چشم و گوش رسانه و چشم و گوش مردم است و باید با استفاده از ویژگی‌های خدادادی و نیز خصوصیاتی که در دوره‌های آموزشی دیده به کشف حقیقت‌ها بپردازد و آن را در کمترین زمان به مخاطبان خود برساند.

مسئول واحد مطبوعات و تبلیغات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی افزود: خبرنگار خوب خبرنگاری است که از خطر کردن نترسد و همواره به دنبال کشف حقیقت باشد. 

انتهای پیام/61005/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول