اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی اعلام کرد

برگزاری مراسم تقدیر از خبرنگاران در 3 شهر آذربایجان غربی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: مراسم تقدیر از خبرنگاران در سه شهر استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

برگزاری مراسم تقدیر از خبرنگاران در 3 شهر آذربایجان غربی

حجت‌الاسلام محمد باقر کریمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: در 17 مرداد ماه سال 1377 شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید.

وی افزود: به همین مناسبت شورای فرهنگ عمومی هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری کرد.

کریمی با بیان اینکه معمولا هر سال مراسم بزرگداشت و تجلیلی در سه شهر استان آذربایجان غربی از بخش‌های شمال، جنوب و مرکز برگزار می‌کنیم، خاطرنشان کرد: مراسم تقدیر در مرکز استان آذربایجان غربی ثابت بوده و در شمال و جنوب استان نیز هرسال یکی از شهرستان‌ها میزبان برگزاری این مراسم است.

وی ادامه داد: در جنوب استان آذربایجان غربی شهرستان نقده یا مهاباد و در شمال استان نیز شهرستان سلماس میزبان این مراسم خواهند بود.

کریمی یادآور شد: مراسم تجلیل از خبرنگاران بعد از ماه مبارک رمضان و در 20 مرداد ماه برگزار خواهد شد که برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده و امید است بتوانیم روز خوبی همراه خانواده وسیع حوزه خبر که زحمت‌کشان این عرصه هستند رقم بزنیم.

وی با اشاره به نقش خبرگزاری فارس در تنویر افکار عمومی، تصریح کرد: خبرگزاری فارس یکی از خبرگزاری‌هایی بوده که حضور فعالی در محافل و جلسات دارد و امروز این خبرگزاری جزو چند مورد خبرگزاری دست نخست است که معمولا پوشش خبری خوبی را از مجموعه اخبار در انعکاس رویدادهای جهانی، کشوری و استانی دارند.

کریمی اضافه کرد: این اتفاق در استان آذربایجان غربی نیز افتاده و خبرگزاری فارس ارتباط خوبی را با دستگاه‌های فرهنگی و مجموعه مدیریتی استان دارد و همه خبرنگاران این خبرگزاری دلسوز و علاقمند هستند و اخبار را به خوبی انعکاس می‌دهند.

وی با بیان اینکه ما خودمان دو سال پیش کل اخبار خبرگزاری فارس را در گوشی‌های همراه از طریق پیامک کوتاه خود دریافت می‌کردیم، ادامه داد: دو سال است این توفیق را نداریم.

کریمی افزود: اینجانب از جمله افرادی بودم که اخبار خبرگزاری فارس را از این طریق به جد دنبال می‌کردم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی اظهار داشت: در دنیای امروز که از آن به عصر اطلاعات و فن‌آوری نام می‌برند قطعا نقش خبرنگار به عنوان ابزار اطلاع رسانی نقشی حیاتی و انکار نشدنی دارد.

وی عنوان کرد: در دنیای کنونی با وجود فن‌آوری‌های ارتباطیِ پیشرفته و متعدد در امر دست‌یابی سریع به اطلاعات و منابع مختلف کسب اطلاعات صحیح و قابل اطمینان تنها از راه خبرنگاران درست‌کار شدنی است.

کریمی افزود: خبرنگاران از مهره‌های اساسی این مهم به شمار می‌آیند که باید با قبول خطرهای فراوان به واقعیت مسأله پی ببرند و آن را به مردمان برسانند.

انتهای پیام/61005/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول