اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان پلدشت صورت گرفت

نصب بزرگ‌ترین سامانه نمک‌زدایی و تصفیه آب شمال‌غرب کشور

فرماندار پلدشت از نصب بزرگ‌ترین سامانه نمک‌زدایی و تصفیه آب با فناوری نوین نانو فیلتراسیون شمال‌غرب کشور در شهرستان پلدشت خبر داد.

نصب بزرگ‌ترین سامانه نمک‌زدایی و تصفیه آب شمال‌غرب کشور

جبار طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بزرگ‌ترین سامانه نمک‌زدایی و تصفیه آب، با فناوری نوین نانو فیلتراسیون شمال‌ غرب کشور در مجتمع آبرسانی بخش ارس شهرستان پلدشت نصب شده است که مراحل آزمایشی خود را طی می‌کند.

وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح اهالی هشت روستا با یک هزار و 400 خانوار و با جمعیتی در حدود 7 هزار نفر از نعمت وجود آب آشامیدنی تصفیه شده و سالم برخوردار می‌شوند.

وی از نصب و اجرایی شدن این سامانه توسط آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی خبر داد و تصریح کرد: این اقدام در راستای تأمین آب آشامیدنی سالم این روستاها صورت گرفته است.

وی با اشاره به تأمین آب آشامیدنی اهالی این روستاها از آب رودخانه ارس و نبود کنترل آلودگی‌های موجود، بر اهمیت این اقدام تأکید کرد و گفت: برای اجرایی شدن این طرح 500 میلیون تومان از محل اعتبارات مدیریت بحران استان هزینه شده است.

وی این اقدام را در راستای بهبود کیفیت آب آشامیدنی این مناطق ضروری ارزیابی و خاطرنشان کرد: با نصب و راه‌اندازی این سامانه، اهالی این مناطق از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی،‌ با کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/61006/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول