اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آب و فاضلاب پارس‌آباد:

یک میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل تصفیه‌خانه پارس‌آباد نیاز است

مدیر امور آب و فاضلاب شهری پارس‌آباد گفت:‌ برای تکمیل پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان پارس‌آباد به یک میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

یک میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل تصفیه‌خانه پارس‌آباد نیاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد گلشن ظهر امروز در جریان بازدید فرماندار شهرستان پارس‌آباد از تصفیه‌خانه فاضلاب این شهرستان اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی تصفیه‌خانه فاضلاب در حال ساخت بیش از 36 درصد بوده که بالغ بر 22 میلیارد ریال برای پروژه فوق هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل پروژه یک میلیارد تومان برآورد شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری پارس‌آباد یادآور شد: با تکمیل این تصفیه‌خانه علاوه بر حل مشکلات مردم پارس‌آباد امکان آبرسانی به برخی از مناطق اطراف این شهرستان فراهم خواهد شد.

گلشن گفت: انتظار می‌رود با عنایت مسئولان استانی و کشوری این تصفیه‌خانه که هنوز برای رسیدن به مرحله تکمیلی و بهره‌برداری فاصله زیادی وجود دارد در دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان مرزی پارس‌آباد از پروژه در حال اجرای تصیفه‌خانه فاضلاب پارس‌آباد بازدید کرد.

در این بازدید ولی کریمی ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی پروژه، از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه قرار گرفته و تسریع در اجرای آن را خواستار شد.

انتهای پیام/62003/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول