اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

تخلف صدور مجوز فروش آب‌درمانی و هتل سرعین را به رئیس جمهور ارائه کردیم

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: تخلف آشکار دولت دهم در صدور مجوز برای فروش هتل لاله و آب‌درمانی سبلان سرعین را به رئیس جمهور ارائه کردیم تا جلوی این کار غیرقانونی گرفته شود.

تخلف صدور مجوز فروش آب‌درمانی و هتل سرعین را به رئیس جمهور ارائه کردیم

کمال‌الدین پیرمؤذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به اظهارات استاندار اردبیل مبنی بر اختصاص 100 میلیارد تومان از محل فروش هتل لاله و آب‌درمانی سرعین اظهار داشت: استاندار اردبیل اجازه چنین کاری را ندارد، چراکه اگر قرار است این مجموعه‌ها به فروش برسد باید درآمد حاصل از آن صرف تقویت زیرساخت‌های توریستی سرعین شود.

وی با اشاره به اظهارات اکبر نیکزاد، استاندار اردبیل که از رضایت نمایندگان در این موضوع خبر داده، تصریح کرد: ما به هیچ وجه با این مسئله موافق نیستیم که دو مجموعه ارزشمند گردشگری در سرعین به فروش برسد و بالاتر از آن از اختصاص اعتبار 100 میلیارد تومان به سد عمارت که هیچ پیشرفتی ندارد به جد مخالف هستیم و قطعاً اجازه نمی‌دهیم مسئولان استان خودسرانه به این کار دست بزنند.

پیرمؤذن خاطرنشان کرد: بنده با پیگیری‌هایی که امروز از طریق رئیس دفتر رئیس جمهور داشته‌ام، قرار شده مجوز غیرقانونی فروش آب‌درمانی و هتل در سرعین ملغی شود و به هیچ عنوان اهالی سرعین راضی نیستند چنین پروژه‌های ارزشمند که قطعاً دستاوردی برای منطقه به دنبال دارد، به فروش رسیده و صرف بدهی دولت دهم شود و مسئولان با این پول بخواهند مانور تبلیغاتی دهند.

این مسئول در ادامه سخنان خود از پیگیری جدی در مورد انتقال آب رود ارس به منطقه آذربایجان خبر داد و اضافه کرد: پیرو مذاکراتی که با چیت‌ساز، وزیر پیشنهادی نیرو و نهاوندیان، رئیس دفتر رئیس جمهور داشتم براساس مصوبه مجمع قرار شد حقابه استان و سهم دشت مغان مورد بازبینی قرار گرفته و جلوی انتقال غیرقانونی آب به آذربایجان با هدف احیای منطقه خشک در تبریز گرفته شود.

وی بیان کرد: ما انتخاب نهاوندیان را به سمت رئیس دفتر حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور به فال نیک می‌گیریم، چراکه وجود چنین شخصیت‌های ارزشمند در تیم اجرایی و اقتصادی دولت زمینه رشد و بالندگی اقتصادی کشور را فراهم می‌کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل یادآور شد: در کنار این اقدامات امیدواریم با تشکیل کابینه دولت یازدهم به سرعت زمینه اجرای قانون بهبود محیط کسب و کار نیز فراهم آید.

از کابینه دولت روحانی دفاع تمام عیار خواهم داشت

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کابینه حسن روحانی به نظر می‌رسد روزهای آینده معرفی شود و ما هفته آینده با بررسی همه‌جانبه کار بررسی صلاحیت‌ها و رأی اعتماد به آنها را شروع کنیم.

پیرمؤذن گفت: بنده به عنوان موافق کابینه دولت یازدهم در دفاع از وزرا آستین بالا زده‌ام و قطعاً در این زمینه برای انتخاب یک کابینه قدرتمند و کارآمد آستین بالا زده و سعی می‌کنم دفاع جانانه‌ای از آنها داشته باشم.

وی در مورد ویژگی‌های استاندار آینده اردبیل نیز افزود: ما به وزیر کشور بعد از انتخاب شدن پیشنهاد می‌دهیم تا در انتخاب استاندار آینده اردبیل سه شاخصه تجربه موفق، کارآمدی و توانمندی و نگرش صحیح بر تخصص‌گرایی و مجرب بودن را در نظر بگیرد و استانداری را برای اردبیل برگزینند که در طول تاریخ این استان سابقه حضور نداشته و یا توانمندتر از استانداران قبلی باشد.

انتهای پیام/62003/ذ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول