اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی مناسب‎سازی فضاهای شهری در زنجان

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان گفت: در سال‎جاری نسبت به آموزش مناسب‌سازی فضاهای شهری برای نهادهای دولتی اقدام می‌شود.

برگزاری دوره‌های آموزشی مناسب‎سازی فضاهای شهری در زنجان

احد محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: آموزش برای توسعه بخش مهندسی استان زنجان نیاز است و باید مورد توجه جدی قرار داشته باشد.

وی به دوره‌های آموزشی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان اشاره کرد و افزود: در سال‎جاری نسبت به برگزاری دوره‌های ارتقای پایه مهندسی به شکل بهتری اقدام می‌شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با بیان اینکه باید امور آموزشی مهندسین مورد توجه جدی قرار داشته باشد، افزود: بدون توجه به مقوله آموزشی نمی‌توان انتظار توسعه و پیشرفت داشت.

وی استفاده از ظرفیت موجود برای آموزشی مناسب مهندسین را یادآور شد و تاکید کرد: باید نسبت به توسعه آموزش در همه سطوح برنامه‌ریزی دقیق و اصولی صورت گیرد.

محمدی امور آموزشی سازمان نظام مهندسی در سال‎جاری را متفاوت از سال‌های گذشته عنوان کرد و اظهار داشت: در سال‎جاری مهندسین سازمان نسبت به آموزش برخی ضوابط به سایر ادارات و نهادهای دولتی اقدام خواهند کرد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان به آموزش مناسب‎سازی فضاهای شهری برای معلولین اشاره کرد و گفت: در سال‎جاری نسبت به آموزش مناسب‌سازی فضاهای شهری برای برخی نهادهای دیگر اقدام خواهد شد.

وی استفاده از ظرفیت‌های فنی مهندسین زنجان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت‌های جامعه مهندسی زنجان برای توسعه خدمات فنی و مهندسی شهر زنجان ضروری است.

محمدی مشکلات معلولین در سطح شهر را یادآور شد و تاکید کرد: با استفاده از توان فنی و مهندسی جامعه مهندسی زنجان نسبت به کاهش مشکلات معلولین در ساختمان‌ها و فضاهای شهری اقدام می‌شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان اضافه شدن آموزش مناسب‎سازی فضاها و ساختمان‌های شهری برای معلولین را مهم دانست و اظهار داشت: در سال‎جاری فصل جدیدی در حوزه آموزش سازمان گشوده می‎شود.

وی ساختمان‎ها و فضاهای شهری زنجان را نیازمند بازنگری عنوان کرد و اظهار داشت: ساختمان‎ها و فضاهای شهری باید برای معلولین سطح شهر مناسب‌سازی شود.

محمدی تقویت کیفی دوره‌های آموزشی را در سال‎جاری از برنامه‌های مهم دانست و خاطرنشان کرد: در سال‎جاری نسبت به افزایش کیفی برنامه‌های آموزشی تلاش می‌شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان از اهتمام جدی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان نسبت به اجرای دوره‌های آموزشی برای مهندسین خبر داد و تاکید کرد: نسبت به اجرای دوره‌های آموزشی مورد نیاز مهندسین اقدام خواهد شد.

وی رویکرد سازمان نظام مهندسی ساختمان نسبت به امور آموزشی را رویکردی کاربردی عنوان کرد و اظهار داشت: تلاش می‌شود آموزش‌های ارائه شده جنبه کاربردی داشته باشد.

محمدی ارتقای کیفی کارهای مهندسی را در گرو ارائه آموزش‌های اصولی دانست و تاکید کرد: برای توسعه توان فنی مهندسین آموزش‌های لازم برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/73007/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول