اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان تاکید کرد

ترویج مقررات ملی ساختمان با تکیه بر ظرفیت‎های رسانه‎ای

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان گفت: برای ترویج مقررات ملی ساختمان از ظرفیت رسانه‎های جمعی بهره‎برداری می‎شود.

ترویج مقررات ملی ساختمان با تکیه بر ظرفیت‎های رسانه‎ای

احد محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از اهداف مهم سازمان نظام مهندسی ساختمان ترویج مقررات ملی ساختمان در میان متخصصین و عامه مردم است.

وی به اقدامات انجام شده در این راستا اشاره کرد و افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان در راستای ترویج مقررات ملی ساختمان از ظرفیت رسانه‎های استان بهره لازم را خواهد برد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان به رایزنی با مسئولین صدا و سیما مرکز زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای ترویج مقررات ملی ساختمان رایزنی‎هایی با مسئولین صدا و سیمای مرکز زنجان صورت گرفته است.

وی استفاده از ظرفیت فرهنگی صدا وسیمای مرکز زنجان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: باید از این ظرفیت برای افزایش فرهنگ ساخت و ساز در سطح جامعه بهره لازم برده شود.

محمدی به افزایش ظرفیت‏های سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان اشاره کرد و گفت: سازمان نظام مهندسی استان زنجان در راستای اهداف عالی خود افزایش ظرفیت رسانه‎ای را در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان پیاده‎سازی ایده‎های نو در رسانه‎های در اختیار سازمان نظام مهندسی را یادآور شد و تاکید کرد: از همه ظرفیت‌های رسانه‎ای سازمان در جهت اعتلای جامعه مهندسی استان بهره خواهیم برد.

وی توجه به آموزش‎های ترویجی در سازمان نظام مهندسی ساختمان را مهم دانست و یادآور شد: در راستای افزایش برنامه‎های آموزشی و ترویجی برنامه‎ریزی‎های مناسبی در حال انجام است.

محمدی به اقدامات انجام شده در صدور شناسنامه فنی و ملکی ساختمان اشاره کرد و گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان در راستای اجرایی کردن شناسنامه فنی و ملکی ساختمان جزو استان‎های پیشرو محسوب می‎شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان فعالیت واحد نظارت عالیه سازمان نظام مهندسی را یادآور شد و تاکید کرد: این واحد در سازمان نظام مهندسی زنجان یک واحد کاملاً فعال و پویا است.

وی به برگزیده شدن ریاست سازمان نظام مهندسی استان زنجان جهت انتخاب اعضای اصلی و علی‎البدل شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشور اشاره کرد و گفت: ریاست سازمان نظام مهندسی استان زنجان جزء 64 نفر برگزیده در انتخابات ششمین دوره شورای مرکزی قرار گرفته است.

محمدی از معرفی این 64 نفر برگزیده به وزیر راه و شهرسازی خبر داد و تاکید کرد: این 64 نفر جهت انتخاب 32 نفر اعضای منتخب شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشور هستند که 25 نفر آن به عنوان نفر اصلی و 7 نفر نیز علی‎البدل خواهند بود.

انتهای پیام/73007/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول