اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صرف 240 میلیون تومان صورت گرفت

افتتاح ساختمان بنیاد قرآن و مؤسسه قرآنی خاتم‌الأنبیای بهار

ساخت بنیاد قرآن و مؤسسه قرآنی خاتم‌الأنبیای بهار در زمینی با مساحت 270 متر مربع و با هزینه 240 میلیون تومان به پایان رسید.

افتتاح ساختمان بنیاد قرآن و مؤسسه قرآنی خاتم‌الأنبیای بهار

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، ساخت بنیاد قرآن و مؤسسه قرآنی خاتم‌الأنبیاء بهار در زمینی با مساحت 270 متر مربع و با هزینه 240 میلیون تومان به اتمام رسید.

مدیر بنیاد قرآن استان همدان عصر امروز در آیین افتتاح ساختمان بنیاد قرآن و مؤسسه قرآنی ـ مردمی خاتم الانبیاء شهرستان بهار با اشاره به اینکه هستی همواره متنعم از نعمت‌های خداست، گفت: با این وجود خداوند در روزهای خاصی از سال، میهمانی ویژه‌ای برای بندگان خود تدارک می‌بیند که این ایام در روزهای پرخیر و برکت رمضان قرار دارد.

جواد صدیق تصریح کرد: عظمت ماه رمضان به سبب شب‌های قدر و عظمت شب‌های قدر نیز به حرمت نزول قرآن در آن است.

وی با اشاره به فعالیت این بنیاد در استان افزود: تاکنون 3 ‌هزار نفر از آموزش‌های بنیاد قرآن استفاده کرده‌اند و با تلاش‌های صورت گرفته، مجمع حافظان و قاریان نیز در استان تشکیل شده است.

در ادامه، مدیر مؤسسه قرآنی ـ مردمی خاتم‌الانبیاء شهرستان بهار با بیان اینکه این مؤسسه از سال 85 فعالیت خود را آغاز کرده، گفت: تاکنون 360 کلاس آموزشی تشکیل و برای 7 هزار نفر در رشته‌های مختلف قرآنی گواهینامه صادر شده است.

حمیدرضا قاسمی‌جمشید از فعالیت 50 مربی خانم و 30 مربی آقا در این مرکز خبر داد.

وی با اشاره به اتمام ساختمان بنیاد قرآن و مؤسسه خاتم‌الانبیاء بهار افزود: این بنا در زمینی با مساحت 270 متر مربع با زیربنای 600 متر مربع در سه طبقه ساخته شده‌ است.

 مدیر مؤسسه قرآنی ـ مردمی خاتم‌الانبیاء شهرستان بهار، هزینه ساخت این پروژه را  240 میلیون تومان اعلام کرد و اذعان داشت: از این مبلغ 60 میلیون تومان از اعتبارات دولتی و مابقی از سوی خیران تأمین شده است.

در ادامه مدیر حوزه علمیه آیت‌الله بهاری، منزلت ماه رمضان را به سبب نزول قرآن کریم دانست و ابراز امیدواری کرد مؤمنان با بهره‌مندی از این ریسمان الهی در مسیر سعادت و غفران الهی گام بردارند.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر زارعی اضافه کرد: ماه رمضان ماه برکت، توبه، آمرزش و رهایی از آتش دوزخ است که خداوند در آن اعمال نیک را دوچندان می‌کند و بدی‌ها را می‌سوزاند.

وی در پایان سخنانش با تأکید بر تلاوت قرآن در طول سال به‌ ویژه در ماه مبارک رمضان تأکید کرد و گفت: قرآن شفاعت‌گر مؤمنان در روز قیامت است.

انتهای پیام/2499/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول