اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر تأمین مسکن و ساختمان کمیته امداد:

افزایش قیمت مصالح طرح‌های ساختمانی امداد را با مشکل مواجه کرد

مدیرکل دفتر تأمین مسکن و ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: افزایش قیمت مصالح طرح‌های ساخت و ساز امداد برای مددجویان را با چالش و مشکلاتی مواجه کرد.

افزایش قیمت مصالح طرح‌های ساختمانی امداد را با مشکل مواجه کرد

قادر صمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به احداث واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد در سنوات گذشته از قرار هر متر مربع سه میلیون ریال اظهار کرد: اکنون برای ساخت همین هر متر هزینه‌ها تا دو برابر افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: این مهم سبب شده تا در کمیت ساخت و ساز تأثیر گذاشته و این نهاد را با مشکلات مواجه کند.

صمدی با بیان اینکه افزون بر احداث واحدهای مسکونی، اجرای برخی ساختمان‌ها و پایگاه‌های خدماتی نیز از مأموریت‌های دفتر تأمین مسکن و ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح کشور است، گفت: اکنون به خاطر بالا رفتن قیمت مصالح ساختمانی شاهد برخی مشکلات بوده که باید در این راستا تدبیر شود.

وی از اجرای 88 پروژه حمایتی توسط این واحد خبر داد و افزود: این پروژه‌ها اکنون اجرایی شده و پیش بینی می‌شود تا در سنوات آتی به تدریج تکمیل و افتتاح شود.

مدیرکل دفتر تأمین مسکن و ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) احداث 100 خوابگاه شبانه روزی را هم برشمرد و گفت: این خوابگاه‌های دانش آموزی مددجویان امداد امکان استفاده از خدمات شبانه روزی را برای آنان فراهم می‌کند.

وی یکی از مهم‌ترین خدمات کمیته امداد برای ارائه فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی طی سال‌های اخیر را احداث 22 اردوگاه خواند و یادآور شد: این اردوگاه‌ها در طول سال برای استفاده دانش آموزان در اقصی نقاط کشور فعال است.

انتهای پیام/63002/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول