اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران:

ساختمان‌های فاقد سند در مازندران تعیین تکلیف می‌شوند

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران گفت: قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سند تصویب شد.

ساختمان‌های فاقد سند در مازندران تعیین تکلیف می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ولی عبدلی‌کمیشانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت صدور سند در استان مازندران اظهار داشت: نخستین سند مالکیت رسمی برای تعیین تکلیف وضعیت ثبت اراضی و ساختمان‌ها که از آبان ماه سال 91 در کشور آغاز شده بود در مازندران و در شهرستان نور صادر شد.

وی با اشاره به درخواست بیش از 83 هزار و 44 مازندرانی برای دریافت سند خاطرنشان کرد: رسیدگی اولیه و تطبیق مدارک تقاضاها صورت گرفته و به ترتیب نوبت، رسیدگی می‌شوند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران تاکید کرد: برای تسریع در رسیدگی پرونده‌ها نیازمند همکاری نمایندگان جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی در هیئت‌های حل اختلاف هستیم.

وی با بیان اینکه قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سند تصویب شد، تاکید کرد: اعضای هیئت حل اختلاف باید برای اهداف قانون همکاری لازم را داشته باشند و متقاضیان را به دریافت موافقت مراجعی که در قانون پیش‌بینی نشده ملزم نکنند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مازندران تعداد اسنادی که منجر به صدور رای شد را 469 مورد اعلام کرد و گفت: برای 5 هزار و 739 مورد ابلاغ کارشناسی صادر شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران در پایان تأکید کرد: با توجه به اینکه رسیدگی پرونده‌ها مطابق قانون مذکور باید به ترتیب نوبت صورت گیرد، امکان رسیدگی به تقاضایی خارج از نوبت نیست.

انتهای پیام/86004/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول