اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 15 تیم برگزار شد

مسابقات لیگ کشتی نونهالان در اردبیل

رئیس هیئت کشتی استان اردبیل گفت: دومین دوره لیگ استانی نونهالان در رشته کشتی با حضور 15 تیم برگزار شد.

مسابقات لیگ کشتی نونهالان در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی گرمارودی عصر امروز در مراسم پایانی لیگ استانی کشتی نونهالان در اردبیل اظهار داشت: از این تعداد پنج تیم مربوط به مرکز استان و 10 تیم نیز مربوط به شهرستان‌های استان بود که کشتی‌گیران نونهال از سه شهر استان با هم رقابت کرده و نفرات منتخب مشخص شدند.

وی تصریح کرد: 120 کشتی‌گیر در این دوره از رقابت‌ها با هم سرشاخ شدند که این مسابقات در رده سنی نونهالان و در دو رشته فرنگی و آزاد برگزار شد و نفرات اول و دوم اوزان مختلف به مسابقات کشوری نونهالان معرفی شدند.

گرمارودی با یادآوری اینکه برگزاری این مسابقات در حقیقت زمینه رشد و تعالی ورزش کشتی به ویژه کشتی پایه را تقویت کرده و انسجام می‌بخشد، خاطر نشان کرد: در این زمینه یکی از اولویت‌های جدی ما توجه به تیم‌های پایه است که در این باب اقدامات خوبی در شناسایی و معرفی نونهالان و نوجوانان قابل برای حضور در عرصه‌های ملی و جهانی در کشتی فرنگی و آزاد به عمل آمده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،رئیس هیئت کشتی استان اضافه کرد: مسابقات لیگ استانی نونهالان در رشته کشتی همه ساله با حضور کشتی‌گیران در شش وزن برگزار می‌شود که این خود فرصتی مناسب را فراهم کرده تا در یک رقابت سالم برترین‌ها به مسابقات کشوری راه یابند.

اما در اردبیل مسابقات دوومیدانی نیز در دو رده سنی و با 9 ماده با حضور 35 ورزشکار در پیست دوومیدانی تختی اردبیل برگزار شد.

در این مسابقات عدنان صبایی در ماه 800 متر، علی زائدی در ماده 1500 متر،‌ رضا فتحی در ماده 300 متر، فرید روحی در پرش طول،‌ علی عبدالله‌زاده در پرش ارتفاع،‌ مهدی قلیزاده در ماده 100 متر،‌ علی طهماسبی‌وند در ماده 200 متر و 400 متر و فرید پیرزاده در ماده 110 متر با مانع مقام اول را به دست آوردند.

در پایان این مسابقات با اهدای لوح سپاس و کاپ ورزشی از منتخبان و برترین‌ها تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/62003/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول