اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت ورزشی کارگران مازندران خبر داد

اعزام کشتی‌گیران کارگر مازندران به مسابقات ارمنستان

سرپرست هیئت ورزشی کارگران مازندران گفت: تیم کشتی منتخب کارگران مازندران در برنامه‌های مسابقات ورزشی برون‌مرزی خود هشتم شهریورماه به مدت پنج روز به مسابقات بین‌المللی جام سرکیسیان ارمنستان اعزام می‌شود.

اعزام کشتی‌گیران کارگر مازندران به مسابقات ارمنستان

علی دزایی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: تیم ورزش کارگری استان در برنامه‌های مسابقات ورزشی برون‌مرزی خود در هشتم شهریورماه سال جاری به مدت پنج روز عازم کشور ارمنستان است.

وی افزود: این تورنمنت ورزشی که تیم‌های صاحب نام ورزشی کشورهای مشترک‌المنافع و سایر کشورها در آن حضور دارند هر ساله برگزار می‌شود.

دزایی‌پور ابراز داشت: در تیم اعزامی منتخب کارگران استان مازندران ورزشکاران با تجربه‌ای مانند علی اصغر بذری، تقی داداشی، سعید داداش‌پور و سعید توکل قهرمان جوانان جهان که از امیدهای کسب مدال در این مسابقات هستند حضور داشته و کشتی‌گیران جوان دیگری نیز همراهی دارند که امیدوارم با استفاد از دانش مربیانی همچون معصومی و فرازمند که از جامعه کارگری این استان است افتخارات ارزشمندی را برای ورزش جامعه کارگری به ارمغان آورند.

وی ابراز کرد: امید است با توجه بیشتر مسئولان در وزارتخانه‌های ورزش و جوانان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور و مدیران استان شاهد بسط و تعمیم ورزش کارگری در واحدهای کارگری و توسعه فعالیت‌های ورزشی پهلوانی و قهرمانی باشیم و همه مسئولان انجمن‌های ورزشی نیز در رشته‌های مختلف با انگیزه و تلاش بیشتر با خلق راهکارها و شناسایی استعدادهای ورزشی و اسپانسرهای قوی برای زیرپوشش قرار دادن تیم‌های ورزشی فعال حاضر در سطح استان موجبات رشد روحیات ورزشی، سلامتی و تربیت بدنی کارگران را فراهم کنند تا با ایجاد فضای تعامل با کارفرمایان شاهد پیشرفت فعالیت‌های ورزشی کارگری مازندران و گرفتن کرسی‌های امتیازآور در سطح کشور باشیم.

انتهای پیام/2296/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول