اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی رده پایه کشتی آمل:

آمل قهرمان مسابقات کشتی فرنگی نونهالان مازندران شد

یکی از مربیان سازنده کشتی فرنگی آمل گفت: آمل قهرمان مسابقات کشتی فرنگی نونهالان مازندران شد.

آمل قهرمان مسابقات کشتی فرنگی نونهالان مازندران شد

جعفر عرب‌زاده امروز در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل ابراز داشت: آمل قهرمان مسابقات کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی مازندران شد.

وی با اعلام اینکه در این مسابقات 17 تیم از سراسر مازندران شرکت داشتند، افزود: جویبار میزبان نونهالان کشتی‌گیر استان بود.

این مربی کشتی با اشاره به اینکه کشتی‌گیران آملی توانستند از 10 وزن این رقابت‌ها مدال‌های متعدد هشت وزن را از آن خود کنند، گفت: در مجموع این شهرستان با کسب دو مدال طلا، یک نقره و پنج برنز بر سکوی نخست جای گرفته و قهرمان شد.

عرب‌زاده با بیان اینکه امیرمحمد رضایی در وزن 53 کیلوگرم و ابوالفضل لردی در 59 کیلوگرم دو مدال طلای آملی‌ها را از آن خود کردند، اظهار داشت: میرحسین نیازی در وزن 47 کیلوگرم به مدال نقره دست یافت.

وی یادآور شد: پنچ مدال برنز تیم کشتی فرنگی آمل را نیز مهدی اسدی در وزن 32 کیلوگرم، علی اسکو در 35 کیلوگرم، امیرحسین حاجی‌پور در 38 کیلوگرم و مهیار حسنی و مجتبی حسینی به ترتیب در اوزان 66 و 73 کیلوگرم کسب کردند.

عرب‌زاده خاطر نشان کرد: مرتضی نصیری کشتی‌گیر وزن 50 کیلوگرم این شهرستان نیز در مرحله نخست لیگ کشتی فرنگی نوجوانان کشور توانست از سد رقبایی از استان‌های خراسان رضوی و اردبیل بگذرد و به مرحله دوم این مسابقات صعود کند.

به گفته این مربی فرنگی‌کار مازندرانی، کلاردشت و بابل نیز به ترتیب به مقام دوم و سوم دست پیدا کردند.

عرب‌زاده با تاکید اینکه مرحله نخست لیگ کشتی فرنگی نوجوانان کشور امسال به میزبانی استان اردبیل دنبال شد، گفت: برترین‌های دور نخست باید در آینده‌ای نزدیک در دور دوم رقابت‌ها با یکدیگر سرشاخ شوند.

انتهای پیام/86012/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول