اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان قم بیان کرد

توانایی بالای کشتی‌گیران قمی برای کسب مدال از مسابقات جهانی

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: کشتی‌گیران قمی توانایی بالایی برای همراهی تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی جهان و کسب مدال از این رقابت‌ها را دارند.

توانایی بالای کشتی‌گیران قمی برای کسب مدال از مسابقات جهانی

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بعد از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا، اکنون مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان پیش روی کشتی‌گیران کشورمان و از جمله چهار فرنگی‌کار قمی عضو این تیم قرار دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه رقابت‌های قهرمانی جهان محل حضور تمام چهره‌های سرشناس کشتی است، به همین خاطر کادر فنی تیم ملی نفراتی را انتخاب می‌کند که در دو میدان اخیر قهرمانی آسیا و جام کازاراشویلی گرجستان عملکرد خوبی داشته‌اند.

رئیس هیئت کشتی استان قم با بیان اینکه از قم نیز چهار کشتی‌گیر در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان حضور دارند، افزود: حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و جام بین‌المللی گرجستان بر تجربه کشتی‌گیران قمی افزوده و آنها می‌توانند در مسابقات جهانی نیز با انگیزه بالایی که دارند چهره پرفروغی از خود به نمایش گذاشته و افتخارآفرین شوند.

وی یادآور شد: از بین چهار کشتی‌گیر قمی که هم‌اکنون در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان حضور دارند، علی فتاحی‌منش تنها کشتی‌گیری بود که به رقابت‌های جام بین‌المللی کازاراشویلی گرجستان رفت و توانست با کسب مقام سوم به نشان برنز این پیکارها نائل شود.

حلوایی عنوان کرد: همچنین در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا که در شهر اولان باتور مغولستان برگزار شد و با مقام سومی تیم ملی کشتی فرنگی ایران به پایان رسید، مهدی مرادحاصلی و مهدی ابراهیمی از قم حضور داشتند.

وی تصریح کرد: مرادحاصلی با اینکه در وزن 58 کیلوگرم رتبه هشتم را به دست آورد اما در مجموع کشتی‌های خوبی به نمایش گذاشت و عملکردش خوب بود، منتها حریفی که این کشتی‌گیر در گام نخست با آن رو به رو شد واقعا کشتی‌گیر خوبی بود و اتفاقا قهرمان این وزن هم شد.

رئیس هیئت کشتی استان قم ابراز داشت: مهدی ابراهیمی نیز در وزن 76 کیلوگرم کشتی‌های زیبایی گرفت و توانمندی خود را در مقابل حریفان به خوبی نشان داد، این کشتی‌گیر با اینکه مقام سوم را کسب کرد و صاحب نشان برنز شد اما واقعا شایستگی کسب مدال طلا را داشت.

وی افزود: در حال حاضر این سه کشتی‌گیر به اضافه محمدجواد رضایی عضو تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان هستند و قرار است در اردوی این تیم حضور یابند چرا که تیم ملی از بیست و نهم مرداد ماه در مسابقات قهرمانی جهان در صربستان شرکت می‌کند.

انتهای پیام/78002/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول