اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اوزان 42، 58، 76 و 85 کیلوگرم صورت گرفت

دعوت 4 کشتی‌گیر قمی برای حضور در رقابت‌های جهانی نوجوانان

چهار کشتی‌گیر قمی برای اعزام به رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان دعوت شدند.

دعوت 4 کشتی‌گیر قمی برای حضور در رقابت‌های جهانی نوجوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که هم‌اکنون رقابت‌های کشتی قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا در حال برگزاری است برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی برای حضور موفق کشتی‌گیران کشورمان در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان انجام شد.

شهر اولان باتور مغولستان از روز پنجشنبه هفته قبل میزبان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا است و هم‌اکنون تیم‌های ملی نوجوانان کشتی آزاد و فرنگی در این کشور به سر می‌برند و این رقابت‌ها امروز با معرفی برترین‌ها پایان می‌یابد.

اهمیت حضور در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان به مراتب بسیار بالاتر از شرکت کردن در پیکارهای قهرمانی آسیا است و به همین خاطر فدراسیون کشتی تدارکات وسیعی برای حمایت از تیم‌های ملی آزاد و فرنگی نوجوانان برای حضور موفق در پیکارهای جهانی دیده است.

روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا در اولان باتور مغولستان برگزار شد که با کسب مجموع هشت مدال طلا، نقره و برنز از 10 وزن این رقابت‌ها برای تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان همراه بود.

امروز نیز رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان آسیا به پایان می‌رسد تا تیم‌های ملی هر دو رشته بلافاصله بعد از بازگشت به تهران تمرینات خود را زیر نظر مربیان این تیم‌ها برای حضور موفق در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان از سر بگیرند.

در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا دو فرنگی‌کار قمی نیز عضو تیم ملی بودند که یکی از آنها مهدی مرادحاصلی در وزن 58 کیلوگرم بود که توانست رتبه هشتم این وزن را از آن خود کند اما دیگر فرنگی‌کار قمی مهدی ابراهیمی در وزن 76 کیلوگرم بود که موفق شد با قرار گرفتن در جایگاه سوم این وزن به مدال برنز قهرمانی آسیا دست یابد.

حالا این دو کشتی‌گیر همراه با محمد جواد رضایی در وزن 42 کیلوگرم و علیرضا فتاحی‌منش در وزن 85 کیلوگرم به تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جهان دعوت شده‌اند تا بار دیگر در اردوی آماده‌سازی این تیم شرکت کنند.

این در حالی است که با حضور این کشتی‌گیران و سایر نفرات دعوت شده به این اردو از سوی کادر فنی، اردوی تیم کشتی فرنگی نوجوانان از روز پنجشنبه این هفته یعنی دهم تا بیست و ششم مردادماه در خانه کشتی شماره دو شهر تهران برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان طی روزهای 29 مردادماه تا سوم شهریورماه در صربستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول