اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت کشتی استان اصفهان:

قطار کشتی اصفهان به حرکت درآمده است/ خاک کشتی اصفهان حاصلخیز است

سرپرست هیئت کشتی استان اصفهان با بیان اینکه خاک کشتی اصفهان حاصلخیز است گفت: با برنامه‌ریزی صحیح می‌توانیم به هدفمان دست پیدا کنیم.

قطار کشتی اصفهان به حرکت درآمده است/ خاک کشتی اصفهان حاصلخیز است

علیرضا میرواحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تیم کشتی آزاد نوجوانان استان در رقابت‌های جام برتر کشوری که با حضور تیم ملی کشتی برگزار شد توانست عنوان چهارمی این رقابت‌ها را کسب کند.

وی در ادامه به رقابت‌های دور برگشت لیگ منطقه‌ای کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان اشاره کرد و افزود: سعی داریم میزبانی این رقابت‌ها را در تاریخ‌های 21 و 22 مردادماه بر عهده بگیریم و در این زمینه با استان فارس در حال رقابت هستیم.

سرپرست هیئت کشتی استان اصفهان با بیان اینکه میزبان رقابت‌های لیگ منطقه‌ای کشتی آزاد و فرنگی جوانان هستیم، ادامه داد: این مسابقات در تاریخ‌های 24 و 25 مردادماه و با حضور تیم‌های تهران، گیلان، خوزستان، فارس، هرمزگان و اصفهان به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

این مسئول به راه‌اندازی مدرسه کشتی اصفهان اشاره کرد و افزود: امروز سومین جلسه‌ای است که از اول مردادماه با حضور کودکان 5 تا 12 سال تاکنون برگزار شده و بیشتر کارهای نرمشی با انجام حالت‌هایی که شبیه بازی برای آنها دارد انجام می‌شود.

میرواحدی با اشاره به میزبانی اصفهان در رقابت‌های لیگ دسته یک کشتی آزاد بزرگسالان تصریح کرد: به احتمال زیاد این مسابقات در تاریخ‌های 18 و 19 مردادماه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در مسابقات کشتی آزاد جام برترین‌ها تیم اصفهان توانست به جمع هشت تیم برترین‌ها راه پیدا کند.

سرپرست هیئت کشتی استان اصفهان متذکر شد: قطار کشتی اصفهان به حرکت درآمده و در حال شتاب گرفتن است و با کارهایی که روی رده‌های سنی پایه صورت می‌گیرد در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد و شکوفایی این رشته ورزشی در اصفهان هستیم.

این مسئول در پایان با بیان اینکه خاک کشتی اصفهان حاصلخیز است، اذعان داشت: با برنامه‌ریزی صحیح می‌توانیم به هدفمان دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/63020/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول