اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

مازندران با 7 سهمیه سکاندار لیگ یک کشتی آزاد کشور شد / هم‌گروهی تیم‌های مازندران

پس از مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد در خانه‌کشتی تهران با حضور نمایندگان تیم‌های حاضر، مازندران با هفت سهمیه سکاندار لیگ کشتی شد.

مازندران با 7 سهمیه سکاندار لیگ یک کشتی آزاد کشور شد / هم‌گروهی تیم‌های مازندران

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس از ساری، در فصل جدید رقابت‌های کشتی آزاد لیگ یک باشگاه‌های کشور، مازندران هفت سهمیه را از آن خود کرد.

در این رقابت‌ها تیم‌های نساجی مازندران، شهدای ساری، لوازم خانگی مهدی حاجی‌زاده گنج افروز بابل، شهید هاشمی‌نژاد بهشهر، شهدای شیرگاه، بصیر فریدونکنار و هیئت کشتی رستم‌کلا به عنوان نمایندگان مازندران شرکت کردند.

تیم‌های شهدای ساری، شهید هاشمی‌نژاد بهشهر، لوازم خانگی مهدی حاجی‌زاده گنج افروز بابل و نساجی مازندران به همراه پاس قوامین و وحدت رشت گروه یک این مسابقات را تشکیل می‌دهند.

اما در گروه دوم، سه تیم مازندرانی شهدای شیرگاه، بصیر فریدونکنار و هیئت کشتی رستمکلا به همراه ماهان سپاهان اصفهان و گروه ساختمانی کفایتی خراسان رضوی تشکیل دهنده این گروه هستند.

در هفته اول این رقابت‌ها، شهدای ساری میزبان لوازم خانگی مهدی حاجی‌زاده گنج افروز بابل است.

اما در دیداری بعد در همین گروه نساجی مازندران در نخستین تجربه حضور خود در لیگ کشتی کشور مقابل تیم پاس قوامین در تهران دیداری سخت و نفس‌گیر را تجربه می‌کند.

در ادامه تیم شهید هاشمی‌نژاد بهشهر در رشت میهمان وحدت این شهر است.

در گروه دوم این رقابت‌ها، تیم‌های مازندرانی میهمان حریفان اصفهانی و مشهدی هستند.

همچنین شهدای شیرگاه باید در اصفهان مقابل ماهان سپاهان قرار گیرد و تیم شهید بصیر فریدونکنار نیز در مشهد به مصاف‌های گروه ساختمانی کفایتی خراسان رضوی می‌رود تا تیم هیئت کشتی رستمکلا نیز با قرعه استراحت روبه‌رو شود.

به گزارش فارس، هفته اول رقابت‌های کشتی آزاد لیگ دسته اول جام باشگاه‌های کشور در حالی از 19 مردادماه با حضور 11 تیم در دو گروه آغاز می‌شود که مراسم وزن‌کشی این رقابت‌ها 18 مرداد اعلام شده است.

انتهای پیام/86017/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول