اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی خراسان‌رضوی:

خراسان‌رضوی قهرمان رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جام استان‌های برتر شد

دبیر هیئت کشتی خراسان‌رضوی گفت: تیم کشتی آزاد نوجوانان استان بدون احتساب صدرنشینی تیم ملی به مقام نخست رقابت‌های جام استان‌های برتر منطقه یک کشور دست یافت.

خراسان‌رضوی قهرمان رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جام استان‌های برتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، حسن بذرافشان اظهار کرد: رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جام استان‌های برتر منطقه یک کشور روزهای دوم و سوم مرداد ماه با شرکت هفت تیم به میزبانی خراسان‌رضوی در سالن خانه کشتی شهید بهشتی مشهد برگزار شد.

وی با اشاره به صدرنشینی تیم منتخب ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور در این رقابت‌ها، اظهار کرد: تیم خراسان‌رضوی در جمع استان‌های حاضر در این رقابت‌ها به مقام نخست دست یافت و تیم همدان و مرکزی در رده‌های بعدی قرار گرفت.

دبیر هیئت کشتی خراسان‌رضوی افزود: تیم کشتی آزاد نوجوانان استان‌های کرمان، فارس و اصفهان نیز در این رقابت‌ها حضور داشتند.

بذرافشان خاطرنشان کرد: تیم‌های خراسان‌رضوی و همدان به عنوان دو تیم برتر منطقه یک رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جام استان‌های برتر، به مرحله بعدی این رقابت‌ها که با حضور دو تیم برتر مناطق دوم و سوم کشور برگزار می‌شود راه یافتند.

انتهای پیام/70006/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول