اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های بسکتبال جام رمضان

راه‌یافتگان به نیمه نهایی بسکتبال قزوین مشخص شدند

در ادامه رقابت‌های بسکتبال جام رمضان استان قزوین تیم‌های راه‌یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.

راه‌یافتگان به نیمه نهایی بسکتبال قزوین مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، با برگزاری رقابت‌های دور مقدماتی مسابقات بسکتبال جام رمضان استان تکلیف چهار تیم راه‌یافته به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها مشخص شد تا ادامه این مسابقات با جذابیت بیشتری دنبال شود.

اما در پایان بازی‌های مقدماتی این مسابقات تیم‌های هیئت بسکتبال تاکستان و هیئت بسکتبال البرز از گروه نخست این مسابقات جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کردند و در گروه دوم این رقابت‌ها نیز تیم‌های فولادمهر قزوین و هیئت بسکتبال آبیک موفق شدند جواز حضور در مرحله نیمه پایانی را به دست آورند.

به این ترتیب برای تعیین تیم‌های راه یافته به دیدار نهایی مسابقات بسکتبال جام رمضان استان ابتدا تیم هیئت بسکتبال تاکستان با تیم هیئت بسکتبال آبیک دیدار می‌کند و سپس تیم فولادمهر قزوین پذیرای تیم هیئت بسکتبال البرز است.

رقابت‌های بسکتبال جام رمضان استان در گروه مقدماتی با حضور 9 تیم در دو گروه پنج و چهار تیمی در حال پیگیری است.

اما نکته جالب برگزاری این دوره از مسابقات بسکتبال جام رمضان استان این است که قرار شده برای نخستین بار در حاشیه برگزاری دیدارهای رده‌بندی و نهایی این رقابت‌ها، مسابقات پرتاب سه امتیازی و پنالتی بسکتبال در قزوین برگزار شود.

این صحبت‌ها را علی آزاد ایمانی سرپرست فنی مسابقات جام رمضان بسکتبال استان قزوین عنوان می‌کند و می‌گوید: این مسابقات ابتکاری با هدف ایجاد نشاط میان بسکتبالیست‌های حاضر در جام رمضان با هدف سنجش میزان آمادگی این بازیکنان انجام می‌شود.

قرار است این رقابت‌ها هفته آینده در حاشیه دیدار نهایی مسابقات بسکتبال جام رمضان استان برگزار شود و بازیکنان تیم‌های حاضر در این مسابقات با یکدیگر رقابت کنند.

به هر حال رشته بسکتبال در سال‌های اخیر از سطح رشد بالایی در میان ورزشکاران برخوردار بوده است؛ به طوری که صعود تیم تکماش قزوین به رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور نیز نشان از پیشرفت این رشته ورزشی دارد؛ اتفاقی که با نایب‌قهرمانی و قهرمانی تیم بسکتبال بانوان استان در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که این رشته ورزشی جای پای خود را در میان بانوان به خوبی باز کرده است.

انتهای پیام/77004/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول