اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر آمل:

حضور 14 بازیکن در تیم بسکتبال با ویلچر آمل/ هشت بازیکن غیربومی جذب کردیم

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان آمل گفت: 14 بازیکن برای تیم بسکتبال با ویلچر این شهرستان به خدمت گرفته شدند که هشت نفر از آنان غیربومی هستند.

حضور 14 بازیکن در تیم بسکتبال با ویلچر آمل/ هشت بازیکن غیربومی جذب کردیم

مسعود فلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اعلام اینکه تمرینات تیم لیگ برتری بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان شهرداری این شهرستان وارد دور جدیدی شده است، بیان داشت: بسکتبالیست‌های ما نیز با جدیت پیگیر تمرینات منسجم و منظم هستند.

وی در مورد جذب بازیکن و ترکیب تیم برای حضور قدرتمندانه در لیگ برتر افزود: ترکیب تیم نیز برای حضور در لیگ با 14 بازیکن بسته شده و هنوز یک جالی خالی برای به کارگیری بازیکن مطلوب خود داریم.

فلاح با اشاره به اینکه در مجموع هشت بازیکن غیربومی را امسال جذب کردیم که پنج بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شدند، یادآور شد: دور نخست اردوهای تیم ملی که برای انتخابی بازی‌های جهانی و پارا آسیایی مالزی تلاش دارند در تهران پایان یافت.

این مربی نام‌آشنای بسکتبال با ویلچر شمال کشور یادآور شد: قصد داریم امسال در حد توان در این رقابت‌ها ظاهر شویم و با توجه به اینکه تیم‌های بسیار خوبی نیز در لیگ برتر حضور دارند نماینده شایسته‌ای برای مازندران باشیم.

انتهای پیام/86012/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول