اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان:

تیم ملی بسکتبال شخصیت قهرمانی دارد

رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان گفت: تیم ملی بسکتبال کشورمان شخصیت قهرمانی در مسابقات جام ملتهای آسیا را دارد و می‌تواند ناکامی دوره قبلی را جبران کند.

تیم ملی بسکتبال شخصیت قهرمانی دارد

محسن صادق‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تیم ملی بسکتبال ایران برای قهرمانی در مسابقات جام ملت‌های آسیا توانایی روحی، روانی و ظرفیت فنی بالایی دارد و می‌‌تواند به این مهم دست پیدا کند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به کسب نتیجه از سوی تیم ملی بسکتبال، ابراز کرد: تیم ملی کشورمان با شرایط متفاوتی نسبت به دوره قبل در این مسابقات حضور پیدا کرده است.

رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر بالا رفتن انتظارات از تیم ملی بسکتبال پس از موفقیت تیم ملی والیبال در لیگ جهانی، تأکید کرد: برخلاف تصور رشته بسکتبال زودتر از رشته والیبال در مسیر پیشرفت قرار گرفت و توانست موقعیت حضور در مسابقات جهانی و المپیک را به دست بیاورد.

وی با بیان اینکه در یک برهه زمانی بسکتبال کشورمان نتوانست موفقیت‌های قبلی را تکرار کند، اذعان کرد: تیم ملی بسکتبال کشورمان در دوره قبلی جام ملت‌های آسیا براثر اتفاقاتی امکان قهرمانی در این مسابقات را از دست داد، اما به طور کلی بسکتبال در رده‌های مختلف نتایج قابل قبولی کسب کرده و کسی نمی‌تواند ادعا کند که بسکتبال در مسیر پیشرفت از والیبال عقب افتاده است.

صادق‌زاده در پایان با اشاره به حضور سه بازیکن اصفهانی در ترکیب تیم ملی بسکتبال برای مسابقات جام ملت‌های آسیا متذکر شد: بسکتبال اصفهان ظرفیت فنی بالایی دارد اما نیاز به ریشه یابی داریم تا مشخص شود که چرا در رده‌های سنی متولدین 69 به بعد عقب‌گرد داشته‌ایم و تعداد بازیکنان ملی‌پوش اصفهان کاهش پیدا کرده است.

انتهای پیام/63006/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول