اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

24 مرداد برگزار می‌شود

سمینار داوری بسکتبال با ویلچر ایران در آمل

دبیر انجمن پیشکسوتان بسکتبال با ویلچر کشور گفت: سمینار داوری بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان ایران 24 مرداد به میزبانی استان مازندران و شهرستان آمل برگزار می‌شود.

سمینار داوری بسکتبال با ویلچر ایران در آمل

مسعود فلاح امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: سمینار داوری بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان ایران 24 مرداد سال‌جاری به میزبانی استان مازندران و شهرستان آمل برگزار می‌شود.

وی افزود: در این سمینار آموزشی از داوران و برخی از مربیان و بازیکنان شاخص تیم‌های بسکتبال کشور دعوت شده‌ است تا از جدیدترین قوانین و مقررات داوری بسکتبال با ویلچر آگاه شوند و در میادین ملی و بین‌المللی از آن بهره بگیرند.

فلاح با اشاره به اینکه در این دوره آموزشی سعی داریم تا از برترین‌های داوری بسکتبال با ویلچر کشور استفاده کنیم، تصریح کرد: افراد شرکت‌کننده در این سمینار روز 23 مرداد وارد مازندران می‌شوند تا 24 مرداد سر کلاس‌های داوری در دانشگاه فرهنگیان بنت‌الهدی شهرستان آمل حاضر شوند.

وی ابراز داشت: در سال‌های گذشته رشته بسکتبال با ویلچر در کشورمان رشد چشمگیری داشته و تنها نماینده مازندران در لیگ برتر نیز از شهرستان آمل بوده که با درخشش در لیگ دسته یک کشور توانست برای نخستین بار جواز حضور در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان ایران اسلامی را کسب کند.

انتهای پیام/86012/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول