اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان دماوند خبر داد

آغاز مسابقات پایه بسکتبال دماوند از شنبه هفته آینده

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند از آغاز مسابقات پایه بسکتبال دماوند از شنبه هفته آینده در این شهرستان خبر داد.

آغاز مسابقات پایه بسکتبال دماوند از شنبه هفته آینده

سعید سنقری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: از شنبه هفته آینده، مسابقات پایه بسکتبال با شرکت هشت تیم در هر یک از رده‏های نونهالان و نوجوانان آغاز خواهد شد.

وی در خصوص مسابقات والیبال نیز توضیح داد: مسابقات والیبال هم از 20 تیر ماه با شرکت هفت تیم آغاز شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند با بیان اینکه در رشته والیبال، تیم ولی‏عصر (عج) از گروه (الف) و تیم آرو از گروه (ب) در صدر رقابت‏ها هستند، افزود: پنج‏شنبه شب نیز تیم‏های دوم هر گروه مشخص شدند.

سنقری به تشریح روند برگزاری مسابقات فوتسال بخش‏ها و شهرهای شهرستان دماوند پرداخت و گفت: مسابقات فوتسال کیلان در چهار گروه با شرکت 20 تیم در جریان است.

وی تصریح کرد: چون مسابقات فوتسال به صورت دوره‏ای برگزار می‏شود، تا پایان مرحله مقدماتی نتایج دقیق را نمی‏توان اعلام کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند گفت: مسابقات فوتسال در دهستان سربندان نیز با بیشترین آمار یعنی در چهار گروه و در هر گروه با 12 تیم در حال برگزاری است.

سنقری درباره دلیل آمار بالای شرکت‏کننده‏ها در سربندان توضیح داد: این دهستان منطقه‏ای مهاجرخیز و پرجمعیت بوده و چند تیم هم در قالب تیم‏های نیروی مقاومت بسیج و ... در این مسابقات شرکت کرده‏اند.

وی همچنین به برگزاری مسابقات فوتسال رودهن در سه گروه اشاره کرد و گفت: در آبعلی و روستای مراء هم مسابقات والیبال و فوتسال در جریان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند ادامه داد: نتایج مرحله مقدماتی بیشتر مسابقات بعد از ایام شهادت حضرت علی (ع) مشخص خواهد شد.

سنقری گفت: امسال قرار است اختتامیه مسابقات جام رمضان در شهرستان دماوند، در شب عید سعید فطر با حضور تیم‏های ورزشی و مسئولان شهرستان در باشگاه ولی‏عصر (عج) این شهرستان برگزار شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند افزود: اهدای جوایز کلیه تیم‏های برتر در این جشن باشکوه و توسط مسئولان شهرستان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/2568/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول