اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گروه دوم مقدماتی

دختران نوجوان قم در بسکتبال کشور سوم شدند

تیم بسکتبال دختران نوجوان قم با کسب مقام سوم به کار خود در مرحله گروهی رقابت‌های بسکتبال قهرمانی کشور پایان داد.

دختران نوجوان قم در بسکتبال کشور سوم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال رقابت‌های بسکتبال قهرمانی کشور در هر دو بخش دختران و پسران در مینی بسکتبال و رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید از سوی فدراسیون بسکتبال کشورمان برنامه‌ریزی و برگزار شد.

تیم‌هایی از استان‌های مختلف کشور در این دوره از مسابقات و در رده‌های سنی گوناگون حضور یافته و برای کسب عنوان تلاش کردند که یکی از این استان‌ها قم بود که در رده سنی نوجوانان و در پایان دیدارهای مرحله گروهی مقام سوم را به دست آورد.

نتایج مسابقات بسکتبال قهرمانی کشور بانوان در رده‌های سنی امید و نوجوانان در حالی مشخص شد که این دوره از پیکارهای قهرمانی بانوان کشور در مناطق هشتگانه کشور به انجام رسید و قم در رده سنی امید تیمی به این پیکارها اعزام نکرد.

اما در پایان رقابت‌های رده سنی نوجوانان و در خاتمه مسابقات منطقه یک کشور، با انصراف تیم تهران، تیم البرز به عنوان تیم اول این منطقه صعود کرد در حالی که تیم بسکتبال دختران نوجوان قم در گروه دوم این دوره از پیکارها با حریفان خود مسابقه داد.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی فدراسیون بسکتبال کشورمان، رقابت‌های منطقه دو بسکتبال قهرمانی دختران نوجوان کشور به میزبانی هیئت بسکتبال استان همدان به انجام رسید و در آن تیم‌های استان‌های همدان، مرکزی، قزوین و قم حضور داشتند.

در پایان دو روز رقابت نزدیک و فشرده تیم‌های حاضر در این گروه که به شکل دوره‌ای به انجام رسید، تیم دختران همدان به عنوان میزبان رقابت‌ها در صدر ایستاد، تیم هیئت بسکتبال قزوین مقام دوم را به دست آورد و تیم اعزامی دختران نوجوان قم نیز سوم شد.

اما در پایان رقابت‌های منطقه سه بسکتبال دختران نوجوان کشور، تیم‌های گیلان و گلستان به مقام‌های اول و دوم دست یافتند در حالی که در منطقه چهار این دوره از مسابقات به میزبانی استان خراسان جنوبی و شهر بیرجند، تیم‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین با پایان دیدارهای برگزار شده در مسابقات منطقه شش بسکتبال دختران نوجوان کشور که به میزبانی هیئت بسکتبال استان کرمانشاه به انجام رسید، تیم‌های دختران نوجوان کرمانشاه و لرستان به ترتیب مقام‌های اول و دوم را از آن خود کردند.

سرانجام رقابت‌های بسکتبال قهرمانی دختران نوجوان منطقه هشت کشور به میزبانی هیئت بسکتبال استان خوزستان در بندر ماهشهر برگزار شد که طی آن تیم‌های فارس، خوزستان و بوشهر به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/78002/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول