اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی از سوی هیئت بسکتبال

یاد پدر بسکتبال قزوین گرامی داشته می‌شود

مراسم گرامیداشت پیشکسوت ورزش قزوین و پایه‌گذار رشته‌های بسکتبال و والیبال در استان برگزار می‌شود.

یاد پدر بسکتبال قزوین گرامی داشته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هیئت بسکتبال استان به مناسبت گرامیداشت یاد سیدرحمت‌الله سیدمصلایی که پس از ماه‌ها تحمل رنج بیماری دعوت حق را لبیک گفته و به دیار باقی شتافت، روز سه‌شنبه هشتم مرداد ماه از ساعت 18 تا 19:30 مراسمی در مسجد محمد رسول‌الله (ص) شهر قزوین برگزار می‌کند.

زنده‌یاد مصلایی این پیشکسوت باسابقه عرصه ورزش از نخستین افرادی بود که در دهه 30 پای رشته‌هایی چون والیبال و بسکتبال را در قزوین باز کرد تا اهالی این ورزش تا سال‌های سال خدمات ارزشمند این بزرگ‌مرد عرصه ورزش استان را فراموش نکنند.

این پیشکسوت استان به دلیل عارضه مغزی بیش از دو ماه را در وضعیت کما به سر برد و در نهایت چهارشنبه گذشته در بیمارستان آراد تهران دعوت حق را لبیک گفت.

بدون شک نام مصلایی در خاطر بیشتر اهالی ورزش استان باقی می‌ماند؛ مردی که موهای خود را در ورزش استان سپید کرد و سال‌ها در مقام ورزشکار و مربی فعالیت‌های خود را به عنوان مسئول هیئت در رشته‌های والیبال و بسکتبال پشت سر گذاشت؛ به طوری که در محافل از وی به عنوان پدر این رشته‌ها و به نوعی یکی از قدیمی‌ترین پیشکسوتان ورزش استان قزوین یاد می‌شد.

پیکر پاک زنده‌یاد سیدرحمت‌الله مصلایی روز گذشته در سن 76 سالگی از جلوی درب ورزشگاه تختی قزوین تا امامزاده حسین (ع) روی دست مردم قدرشناس، ورزش‌دوستان و مسئولان استان تشییع شد و این پیشکسوت دوست‌داشتنی در آرامگاه ابدی خود به خاک سپرده شد.

بدون شک پیشکسوتان و ورزش‌دوستان استان هیچ‌گاه یاد و نام مصلایی را فراموش نمی‌کنند؛ زیرا پدر والیبال و بسکتبال استان در دوران فعالیت خود بدون هیچ چشم‌داشتی در خدمت ورزش بود و صادقانه کار کرد؛ به نحوی که هیچ وقت طلب پول یا عنوان از کسی نداشت و حضورش فقط به خاطر عشق و علاقه‌ای بود که به ورزش داشت.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول