اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

لزوم حمایت حامیان مالی از تیم بسکتبال بانوان قزوین

در حالی که فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور بناست تا دو ماه دیگر آغاز شود لزوم حمایت حامیان مالی از تیم بسکتبال بانوان قزوین احساس می‌شود.

لزوم حمایت حامیان مالی از تیم بسکتبال بانوان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور در حالی قرار است چهارم مهرماه سال جاری با حضور 14 تیم برتر کشور آغاز شود که به طور حتم بانوان بسکتبالیست استان که سابقه درخشانی در فصل‌های گذشته این لیگ دارند، در تکاپوی یافتن حامیان مالی برای شرکت در این مسابقات هستند.

البته حامی مالی فصل پیش تیم بسکتبال بانوان قزوین هنوز قراردادهای مالی سال گذشته بازیکنان این تیم را پرداخت نکرده و برای امسال از تیم‌داری انصراف داده است تا بانوان بسکتبالیست استان در آستانه رقابت‌های لیگ برتر با مشکلات زیادی از جمله نداشتن حامی رو‌به‌رو شوند.

تیم بسکتبال بانوان استان که فصل گذشته با نام تیم ماکارونی جهان قزوین عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کرد، در دو فصل پیش نیز با نام تیم مهرآمین توانست در حضور مدعیان لیگ برتر عنوان قهرمانی را تصاحب کند.

اما حالا با توجه به اینکه کمتر از دو ماه دیگر به آغاز مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان کشورمان باقی مانده است، افسانه حسن‌نایبی رئیس هیئت بسکتبال استان می‌گوید: تیم قزوین نایب‌قهرمان فصل پیش لیگ برتر بانوان امسال تنها در صورت یافتن حامی مالی و پیدا شدن اسپانسر در این رقابت‌ها حاضر می‌شود.

حسن‌نایبی که خود هدایت و سرمربیگری تیم بسکتبال بانوان قزوین را در سال‌های گذشته و فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بر عهده دارد، عنوان می‌کند که بدون شک اگر موفق به یافتن حامی مالی نشویم، به ناچار قید حضور در این مسابقات را می‌زنیم.

به طور حتم باید اذعان کرد که صحبت‌های افسانه حسن‌نایبی سرمربی تیم بسکتبال بانوان قزوین در مقطع فعلی، صحبت‌های درستی است و اگر حمایت‌کننده مالی برای خرج هزینه‌های بانوان بسکتبالیست استان پیدا نشود، نمی‌توان انتظار داشت که بانوان ورزشکار استان در حضور تیم‌های مطرح بسکتبال بانوان کشور از جمله دانشگاه آزاد بتوانند قد علم کنند.

اگرچه پیدا کردن حامی مالی برای تیم‌های ورزشی به ویژه بانوان در شرایط فعلی کار دشواری است؛ اما به طور حتم با توجه به اینکه قزوین شهری صنعتی محسوب می‌شود، جا دارد که مسئولان ورزش استان تلاش خود را به کار گیرند تا بانوان بسکتبالیست استان با آرامش خاطر بیشتری بتوانند در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر، عناوین ارزشمند خود را دوباره در این مسابقات تکرار کنند.

انتهای پیام/77004/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول