اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آب و فاضلاب اسدیه خبر داد

کاهش 20 درصدی مشکلات حوزه آب و فاضلاب اسدیه در سال جاری

مدیر امور آب و فاضلاب اسدیه از کاهش 20 درصدی مشکلات حوزه آب در این شهر طی چهار ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

کاهش 20 درصدی مشکلات حوزه آب و فاضلاب اسدیه در سال جاری

شهرام خسروی بیژائم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: انجام عملیات تعدیل فشار در شبکه توزیع سبب صرفه‌جویی در مصرف لوازم و هزینه‌های آسفالت شکافی به شهرداری و کاهش پرت آب شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه پرت آب اسدیه 2/10 درصد است، باید با برنامه‌ریزی این مقدار را در سال جاری به زیر 10 درصد کاهش دهیم.

اخذ مجوز تبصره 3 درمیان از وزیر نیرو

مدیر امور آب و فاضلاب اسدیه با اشاره به برگزاری جلسه مسئولان شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با شوراهای اسلامی استان در ارتباط با اخذ مجوز تبصره سه در ارتباط با افزایش میزان حق انشعابات آب و فاضلاب اذعان داشت: این امور با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته با شورای اسلامی و شهردار اسدیه موفق به اخذ مجوز فوق شد.

خسروی بیژائم به ضرورت اجرای این تبصره اشاره کرد و ادامه داد: با وجود افزایش هزینه‌ها تعرفه حق انشعاب آب و فاضلاب در طول مدت پنج سال گذشته ثابت بوده است.

وی یادآور شد: مقرر شد از تمامی متقاضیان انشعابات خانگی به ازای هر واحد مسکونی مبلغ 700 هزار ریال و از تمامی متقاضیان انشعابات غیرخانگی به ازای هر مترمکعب ظرفیت قراردادی به مبلغ 100 هزار ریال به عنوان سهم تبصره سه ماده واحده اخذ شود.

انتهای پیام/69004/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول