اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک خبر داد

حضور پرشور و فعال مردم قرچک در راهپیمایی روز قدس

فرماندار شهرستان قرچک گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نیز همچون سال‌های گذشته راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان قرچک برگزار می‌شود و مردم قرچک پرشورتر و فعال‌تر از سال‌های گذشته در آن حضور خواهند یافت.

حضور پرشور و فعال مردم قرچک در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، رضا ریاحی در جمع خبرنگاران با اشاره به مهم بودن روز قدس گفت: کارها و اقدامات کثیف رژیم صهیونیستی بر کسی پوشیده نیست چرا که حکومت ساختگی اسرائیل به این بهانه شکل گرفت که حافظ منافع استکبار جهانی  باشد .

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک اظهار داشت: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی در دستیابی به اهداف خود در سرزمین‌های اشغالی موفق بود اما با شکل‌گیری نهضت امام خمینی(ره) و پیروزی انقلاب اسلامی و نامگذاری روز جهانی قدس توسط ایشان، همه آزادیخواهان به خطر رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی پی بردند و به مقابله با آن پرداختند.

ریاحی حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را یکی از راه های مقابله با جنایات اسرائیل عنوان کرد و افزود: همه مردم ایران به ویژه مردم متدین و ولایتمدار شهرستان قرچک باید در این مراسم باشکوه شرکت کنند تا چهره واقعی و ماهیت اصلی رژیم سفاک و غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی آشکار شود.

وی گفت: بار دیگر همگام با تمامی مسلمانان دنیا و هم‌صدا با ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای، جنایات وحشیانه و غیر انسانی اسرائیل و استکبار جهانی که مردم مظلوم فلسطین را با حملات وحشیانه خویش به شهادت رسانده و می‌رساند را محکوم می‌کنیم.

فرماندار شهرستان قرچک گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس جمعه 11مرداد ماه راس ساعت 11 صبح همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، از میدان امام خمینی (ره) این شهرستان آغاز و تا مصلای نماز جمعه ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/2462/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول